אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלטיס נכנסת לתחרות מול אמזון: משיקה שלט רחוק קולי צילום: רמי זרנגר

אלטיס נכנסת לתחרות מול אמזון: משיקה שלט רחוק קולי

החברה האמריקאית מקבוצת אלטיס שבשליטת פטריק דרהי משיקה שלט רחוק המבוסס על טכנולוגיה קולית צרפתית וטכנולוגיית שליטה של אלקסה; השלט יאפשר מתן הוראות לטלוויזיה ולשירותי מוזיקה בסטרימינג - המכשיר יימכר גם ללקוחות שאינם מנויים על שירותי הכבלים של אלטיס

07.08.2019, 19:02 | שירות כלכליסט

חברת הכבלים אלטיס ארה"ב שבשליטת פטריק דרהי רוצה לנתק את הלקוחות שלה מהשלט – עם שירות קולי שיתחרה ב- Echo של אמזון וב-Google Home.  

קראו עוד בכלכליסט

החברה מתכוונת להשיק מכשיר קליטה חדש, בשם אלטיס אמפליפיי (Altice Amplify), שיתבסס על טכנולוגיה של אלקסה מבית אמזון, ושיאפשר לצופים להחליף ערוצים ולהעביר את הטלוויזיה לשירותי סטרימינג בהוראות קוליות, ובלי לעשות שימוש בשלט.

פטריק דרהי, בעל השליטה באלטיס פטריק דרהי, בעל השליטה באלטיס פטריק דרהי, בעל השליטה באלטיס

מכשיר הקליטה הקולי יוכל לשמש גם לקוחות שאינם מנויים על שירותי הכבלים של אלטיס והוא יוכל להיות מותאם לכל מכשיר טלוויזיה ולכל שירות סטרימינג, כולל שירותי המוזיקה של ספוטיפיי ופנדורה.

לדברי מנהל התפעול הראשי של אלטיס ארה"ב האקים בובאזין (Hakim Boubazine), למכשיר שתספק החברה יהיו איכויות קוליות טובות יותר מאלה של המתחרות. המכשיר יפותח וייבנה על ידי אלטיס, אך הטכנולוגיה הקולית תבוסס על פיתוח של הסטארט-אפ הצרפתי Devialet.

זהו המהלך השני שמבצעת השנה אלטיס המכוון להרחבת בסיס הלקוחות לפעילות החורגת מעסקי הליבה שלה, לאחר השקת שירותי פס רחב ושירותי טלפון קווי. שרות הכבלים המוכר הפועל תחת המותג אופטימום (Optimum) החל גם הוא לספק שירותי תקשורת למובייל ללקוחות הכבלים והחברה שוקלת להרחיב את השירות גם ללקוחות חיצוניים, כולל באזורים שבהם היא לא מספקת את שירות הכבלים שלה.

המהלכים האמורים של אלטיס ארה"ב הם חלק ממגמה נרחבת של חברות כבלים בארה"ב המחפשות אפיקי הכנסה חדשים לנוכח המעבר ההמוני של לקוחות לשירותי הסטרימינג ונטישת הטלוויזיה בכבלים.

לאלטיס יש 3.3 מיליון לקוחות המשלמים על שירותי הטלוויזיה בכבלים שלה ו-4.1 מיליון לקוחות בארבעה אזורי פעילות וב-21 מדינות בארה"ב.

תגיות