אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנאפ תגייס מיליארד דולר לפיתוח תוכן, רכישת חברות ומציאות מוגברת צילום: שאטרסטוק

סנאפ תגייס מיליארד דולר לפיתוח תוכן, רכישת חברות ומציאות מוגברת

אחרי שהציגה ביצועים טובים מהמצופה ברבעון האחרון, מנסה החברה האם של אפליקציית הצ'ט הפופולרית, לפתח אפיקים חדשים כדי להתמודד עם פייסבוק וטיקטוק

07.08.2019, 19:15 | שירות כלכליסט
סנאפ, החברה האם של אפליקציית שיתוף התמונות וההודעות סנאפצ'ט, הודיעה אתמול (ג') כי בכוונתה לגייס מיליארד דולר באג"ח לפירעון במועד קצר טווח ולהשקיע את הכסף בתכנים נוספים, פיצ'רים הקשורים למציאות רבודה ואולי אפילו רכישת חברות.

קראו עוד בכלכליסט

סנאפ הצליחה לאושש את מחיר המניה שלה ולחזור לצמיחה במספר המשתמשים, זאת לאחר שנה לא קלה שחוותה בשנה שעברה. היא השיקה משחק בתוך

האפליקציה (mobile gaming) ופיתחה מאפיינים של מציאות רבודה כמו עדשות המניחות אוזני שפן על תמונות המשתמשים. בכל זאת, החברה מתמודדת מול תחרות לא קלה מצד פלטפורמות מדיה חברתית גדולות יותר כמו פייסבוק וטיקטוק.

אפליקציית סנאפ אפליקציית סנאפ אפליקציית סנאפ

"אנחנו נמשיך להתמקד בפיתוח התכנים והמשחקים שלנו ופלטפורמות למציאות רבודה כדי להגביר את החוויה מהשימוש בסנאפצ'ט לקהילה שלנו", מסר המנכ"ל והמייסד אוון שפיגל במזכר ששלח לעובדים והגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס.

סנאפ מתכוונת למכור אג"ח בשווי מיליארד דולר לפירעון ב-2026. לדבריו של שפיגל, הסביבה הנוכחית של ריבית נמוכה מעניקה לחברה הזדמנות טובה להשלים את ההנפקה. עוד הוסיף כי יש ביקוש גבוה בקרב המשקיעים, וכי המכירה צפויה להיסגר בהמשך השבוע.

תגיות