אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשי נכנסה לשותפות במיזם הקקאו שבשליטת קבוצת לנדוור הישראלית צילום: בלומברג

פרסום ראשון

הרשי נכנסה לשותפות במיזם הקקאו שבשליטת קבוצת לנדוור הישראלית

קבוצת לנדוור היא בעלת רשת בתי הקפה של עופר קורן, אורן מאור וניר כספי, ושותפה של עודד ברנר במיזם "בלו סטרייפס". מדובר בבית קפה המתבסס על משקאות בריאות מבשר פרי הקקאו. עד כה, תעשיית המזון השתמשה בפולי הקקאו בלבד לייצור מוצרי שוקולד שונים

19.08.2019, 13:00 | נווית זומר

נשיקה מתוקה מהרשי: יצרנית השוקולד האיקונית מארה"ב, שמחזור מכירותיה השנתי נאמד בכ-7.8 מיליארד דולר, נכנסת לשותפות במיזם פרי הקקאו "בלו סטרייפס", שבשליטת קבוצת לנדוור, בעלת רשת בתי הקפה של עופר קורן, אורן מאור וניר כספי. לנדוור שותפה במיזם זה עם היזם עודד ברנר, מייסד מותג מקס ברנר.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר במיזם חדשני שהגה ברנר לפני כשנתיים לאחר פרידתו הכואבת משטראוס ומרשת מקס ברנר, שאותה הקים. "בלו סטרייפס" הוא בית קפה המתבסס על משקאות בריאות מבשר פרי הקקאו, שידוע באחוז הגבוה של נוגדי חימצון שמצויים בו, וכן על מוצרי שוקולד ייחודיים שמבוססים גם הם על פרי הקקאו. עד כה, תעשיית המזון השתמשה בפולי הקקאו בלבד לייצור מוצרי שוקולד שונים והמיזם הישראלי, שפועל כיום בארה"ב, משתמש בכל מרכיבי הפרי שעד היום לא נעשה בהם שימוש.

סניף של קפה לנדוור , צילום: אייל מרילוס סניף של קפה לנדוור | צילום: אייל מרילוס סניף של קפה לנדוור , צילום: אייל מרילוס

חנות ראשונה של המותג פועלת כיום בסמוך ליוניון סקוור שבמנהטן והכוונה, ביחד עם הרשי, לפרוס סניפים נוספים בארה"ב ומשם להתפתח למדינות נוספות. השייקים של החברה נמכרים בסניף במחירים של 10-12 דולר לכוס, ומאז השקתה זכתה בארה ב לבאזז תקשורתי, כקונספט שעונה על קיימות ותרומה חברתית בעצם השימוש בכל חלקי הפרי שמעלים את הרווחיות למגדלים.

מימין: אורן מאור, עופר קורן וניר כספי, בעלי רשת בתי הקפה לנדוור, צילום: אוראל כהן מימין: אורן מאור, עופר קורן וניר כספי, בעלי רשת בתי הקפה לנדוור | צילום: אוראל כהן מימין: אורן מאור, עופר קורן וניר כספי, בעלי רשת בתי הקפה לנדוור, צילום: אוראל כהן

הרשי, הנסחרת בנאסד"ק, לא דיווחה על היקף ההשקעה ועל מאפייניה, אך ל"כלכליסט" נודע כי השליטה תישאר בידי היזמים הישראליים. החלטתה של הרשי להיכנס לתחום הקמעונאות דרך המיזם, היא חלק מהמאמץ של חברות מזון ומשקאות ותיקות, במיוחד כאלה שנחשבות עתירות סוכר, להיכנס לתחום החדשנות במזון ולתחום המזון הבריא.

מפעל הרשי בפנסילבניה , צילום: בלומברג מפעל הרשי בפנסילבניה | צילום: בלומברג מפעל הרשי בפנסילבניה , צילום: בלומברג

המגעים עם קבוצת לנדוור, המפעילה בישראל 76 סניפים ומספר סניפים בקנדה ובארה"ב, התנהלו בחודשים האחרונים ובסוף השבוע נחתם ההסכם בין הצדדים. הרשי צפויה להביא למיזם המשותף את יכולות ההפצה שלה למוצרים שיפותחו על ידי בלו סטרייפס וישווקו בנפרד ברשתות הקמעונאות.

עופר קורן, מבעלי לנדוור אמר היום: "בלו סטרייפס הציגה חדשנות עולמית בתחום הקקאו והשוקולד, כזאת שאף אחד לא עשה לפני כן , בשנה האחרונה קיבלנו הרבה תגובות חיוביות כלפי המיזם. אני שמח שהרשי, חברת השוקולד הגדולה בארצות הברית, ראתה את הפוטנציאל הגלום במיזם והחליטה לפתח אותו באופן בינלאומי יחד איתנו".

תגיות