צילום: יאיר שגיא
עמיר שיווק הפסידה 3.4 מיליון שקל על השקעה בחברת BOL
ההפסד נובע מירידת ערך ההלוואה שנתנה לחברת הקנאביס כתוצאה מירידה בשער הדולר. עמיר שיווק הגדילה את הכנסותיה ברבעון השני ב-2.5%, כשעיקר העלייה נובעת ממכירות מוצרי הדברה ודשנים. אך הרווח הנקי שלה ירד ב-6.5%
19.08.2019, 20:26 | צלי גרינברג
חברת עמיר שיווק, הפועלת לשיווק ואספקה של תשומות חקלאיות ונסחרת בבורסה בתל אביב בשווי 388.7 מיליון שקל, דיווחה היום (ב') על תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2019, במסגרתן הציגה עלייה של 2.5% בהכנסותיה ל-278 מיליון שקל לעומת 271.2 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2018. מהדו"חות עולה כי החברה הפסידה על השקעתה בחברת הקנאביס BOL.
קראו עוד בכלכליסט
הרווח הנקי של החברה ירד ברבעון השני של 2019 ב-6.5% ל-7.1 מיליון שקל או 0.57 שקל למניה בהשוואה לרווח נקי של 7.6 מיליון שקל או 0.61 שקל למניה ברבעון השני של 2018.
החברה גם מציינת, כי לאחר תקופת הדו"ח החליטה להשהות את הבונוס החריג שהדירקטוריון החליט להעניק ליו"ר דובי אמיתי ולמנכ"ל החברה מיכאל מנדלסון, וזאת בגובה של מיליון שקל לשניהם יחד ונכללו כהוצאות בתקופת הדו"ח. הבונוס המיוחד, החורג ממדיניות התגמול של החברה, היה אמור להינתן לאחר הנפקת BOL בבורסת TSX בקנדה, לאור שווי האחזקות הצפוי לה לאחריה, ושעתיד היה אמור לעמוד על עד 3 מיליון דולר. עם כישלון ההנפקה של BOL החליט דירקטוריון החברה ב-1 ליולי להשהות את החלטתו להעניק בונוס מיוחד ליו"ר ולמנכ"ל.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה