אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עובדי סלקום למשרד התקשורת: "השת"פ בין סאני ל-HOT הרסני"

עובדי סלקום למשרד התקשורת: "השת"פ בין סאני ל-HOT הרסני"

הוועד שלח היום מכתב למנכ"ל המשרד ובו דרישה לבחון את "השת"פ התמוה" בין החברות, לאחר שאתמול הכריזה סאני על מחיר של 14.9 שקל לחבילה. הוועד: "14.9 שקל הוא מחיר שעלול להביא לאובדן שליטה מוחלט על רמת המחירים בשוק הסלולר"; סלקום פנתה לרשות התחרות בנושא

20.08.2019, 16:59 | אביאור אבו

יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום, מיה יניב, שלחה היום (ג') מכתב למנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, ב"דרישה דחופה לבחינת שיתוף הפעולה ההרסני והתמוה בין חברת סאני לבין חברת HOT".

קראו עוד בכלכליסט

יניב שלחה את מכתבה לאחר שחברות התקשורת פנו גם הן למשרד התקשורת בדרישה שיתערב. סלקום ביקשה מהמשרד שיפעיל את סמכותו עפ"י סעיף 11 ב' לחוק התקשורת, שמהותו עצירת התנהגות שיש בה כדי לפגוע בתחרות. כמו כן, צרפה לפנייתה תקדימים של שימוש בסעיף זה. בנוסף, החברה פנתה גם לרשות התחרות.

כפי שפורסם אתמול, סאני, המשווקת הרשמית של סמסונג בישראל,הודיעה על שיווק חבילות סלולר עם 50 גיגה במחיר שובר שוק של 14.9 שקל לחודש.

יו"ר ועד סלקום מיה יניב יו"ר ועד סלקום מיה יניב יו"ר ועד סלקום מיה יניב

חברת סאני משתפת פעולה עם HOT מובייל בתחום השיווק, ומאחורי המהלך עומדת למעשה חברת HOT. בדרך זו, HOTמנסה לפגוע בסלקום ופרטנר בתחום הנייד כדי לעצור את השקעותיהן הגדולות בתחום הנייח שבו היא דומיננטית.

יניב מציינת כי "14.9 שקל הוא מחיר שעלול להביא לאובדן שליטה מוחלט על רמת המחירים בשוק הסלולר, ולפגיעה מיידית לא רק בחברות התקשורת הגדולות - אשר מספקות את התשתיות למפעילים הווירטואליים, אלא גם לפגיעה ישירה ומיידית במיליוני הלקוחות של חברות אלו".

"כל המודלים של הפעלת שווקים סלולריים בעולם מצביעים על כך שהמבנה הקיים של שוק הסלולר בישראל יביא לקריסת כל המפעילים" מוסיפה יניב, "ולפגיעה מוחלטת בתשתיות, תוך גרימת נזק בלתי הפיך לציבור ולמפעילים".

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT הוט עם הלוגו החדש, צילום: HOT טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT הוט עם הלוגו החדש | צילום: HOT טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT הוט עם הלוגו החדש, צילום: HOT

"אני חייבת לציין בהקשר זה כי המחיר שמציעה HOT הוא אשליה והטעיה" אומרת יניב, "אין כל הבדל בין מכירת חבילת סלולר בעלות של 14.9 שקל לבין מסירת אותה החבילה בחינם אין כסף! מהלכה של חברת הוט אינו מהלך מקרי, כי אם מהלך מתוכנן היטב שנועד מראש להשיג אפקט מיידי באמצעות פגיעה אנושה במפעילות הגדולות, וסלקום ביניהן".

יניב כותבת כי "נדרשת התערבות מיידית גם של רשות התחרות" ומוסיפה: "אני גם לא מוכנה לראות כיצד הרפורמה בשוק הסלולר מתפוצצת לכולנו בפנים בשל חוסר אכיפה ואדישות של משרד התקשורת. אם משרד התקשורת לא יפעל בטווח הזמן המיידי להקפיא את האנדרלמוסיה בשוק הסלולר, ולא יורה לחברות הוט וסאני תקשורת להפסיק למכור חבילות סלולר עד לקיום בירור מקיף בנושא, נשקול את כל הצעדים האפשריים שלנו כנציגות עובדים כנגד מהלך זה".

לא ניתן היה להשיג את תגובת משרד התקשורת.

רשות התחרות סירבה להגיב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
ראש ועד מתריעה על מחירים,פשוט בדיחה
אם אני הייתי מנכל,הייתי אומר לה שבתור התחלה,אנחנו מתחילים מבצע של 14 שח רק כדי לראות אותה ואת האגו הנפוח שלה מתפוצצים לי מול הפנים,אחכ היא תארגן שביתה והפגנה שיחתכו מהבונוסים שלהם כמה אלפים טובים ואז נגיע לפשרה ונפטר כמה פרזיטים שתקועים באיזו מלקה כבר 20 שנה. ראש ועד מתראיין לעיתונות בשם החברה שלו ומתריע על המצב במשק. זה סטייל ליכודניקי מוכר,מה אכפת ממסרת וחוק,בא לי אני כוחני אני מדבר,גם על הראש של המנכל שלי מגיע לסלקום שיש להם ראש ועד חזק
נמרוד  |  21.08.19
לכל התגובות