אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מספר מנויי הסטרימינג של באידו זינק ב־50% צילום: Nikkei

מספר מנויי הסטרימינג של באידו זינק ב־50%

ענקית הטכנולוגיה הסינית היכתה את תחזיות האנליסטים כאשר דיווחה על הכנסות של 26.3 מיליארד יואן (3.7 מיליארד דולר) ברבעון השני של השנה

21.08.2019, 07:15 | שירות כלכליסט
ענקית הטכנולוגיה הסינית באידו היכתה את תחזיות האנליסטים כאשר דיווחה על הכנסות של 26.3 מיליארד יואן (3.7 מיליארד דולר) ברבעון השני של השנה. מדובר בעלייה של כ־1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שירות הסטרימינג שהיא מפעילה, iQiyi, אחראי למרבית העלייה, כך לפי דיווח של "פייננשל טיימס".

קראו עוד בכלכליסט

הכנסות פלטפורמת הסטרימינג צמחו ב־15% ברבעון השני לעומת הרבעון השני של 2018 ועמדו על 7.1 מיליארד יואן (מיליארד דולר). זאת, הודות לבסיס המנויים שזינק ב־50% בתוך שנה, עם 100.5 מיליון משתמשים, נכון ליוני השנה. באידו השקיעה ברבעון האחרון 820 מיליון דולר ביצירת תכנים ל־iQiyi, עלייה של 12% בהוצאותיה על סעיף זה ביחס לשנה שעברה. במקביל, הכנסותיה מממודעות מקוונות - המהוות את חלק הארי ממכירותיה - נפלו ב־9% באותה התקופה ל־2.7 מיליארד דולר. בחברה תלו את הירידה הזו בהידוק החגורות מצד המפרסמים לאור הסלמת מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין.

מנוע החיפוש הפופולרי בסין נאבק לשמר את מעמדו, לאור תחרות גוברת מצד ענקיות כמו עליבאבא וטנסנט.

מטה חברת באידו , צילום: Nikkei מטה חברת באידו | צילום: Nikkei מטה חברת באידו , צילום: Nikkei

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות