אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איחוד הודיס הקפיץ את המכירות והרווח של קסטרו ברבעון השני צילום: איימי נקדאי

איחוד הודיס הקפיץ את המכירות והרווח של קסטרו ברבעון השני

מכירות הקבוצה זינקו ב-107% ל-460 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה ב-94.4% והסתכם ב-27.9 מיליון שקל

28.08.2019, 14:30 | נורית קדוש

את הרבעון השני, בו חל חג הפסח, חתמה קבוצת קסטרו עם עלייה של 107% במכירות שהסתכמו ב-460 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

החברה הציגה עלייה של 94.4% ברווח התפעולי, שהסתכם ב-27.9 מיליון שקל. למרות הוצאות מימון בסך של 18 מיליון שקל, חתמה החברה את הרבעון עם רווח נקי בגובה 10.9 מיליון שקל - ירידה של 19.2%ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

סניף קסטרו, צילום: יריב כץ סניף קסטרו | צילום: יריב כץ סניף קסטרו, צילום: יריב כץ

העלייה נרשמה בעקבות איחוד מלא של תוצאות הרשתות בקבוצת הודיס, שהוביל את קסטרו לרשום במחצית הראשונה השנה זינוק של 77% במכירות שהסתכמו ב-829 מיליון שקל.

למרות איחוד מלא, עברה קסטרו להפסד תפעולי בגובה 18.9 מיליון שקל - זאת לעומת רווח תפעולי של 18.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

את המחצית הראשונה, המנטרלת את השפעת עיתוי חג הפסח, סיימה החברה עם הפסד נקי בגובה 37.6 מיליון שקל - לעומת רווח נקי של 20.4 מיליון שקל אשתקד. זאת בעקבות הוצאות מימון בגובה 40 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון בגובה 7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מתחילת השנה נוספו לרשתות מותגי הקבוצה בישראל 8 חנויות, מתוכן 3 חנויות של המותג "קיקו מילאנו", 2 חנויות של כל אחד מהמותגים "קסטרו" ו"אורבניקה" וחנות אחת של המותג "איב רושה".

במקביל, נסגרו במהלך תקופה זו 18 חנויות של מותגי הקבוצה בישראל, מתוכן 6 חנויות של המותג "קסטרו", 4 של המותג "טופ טן", 3 חנויות של כל אחד מהמותגים "הודיס" ו"קרולינה למקה" ו- 2 חנויות של המותג "אקססורייז".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות