אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מה גרם לסאני תקשורת לשווק את המבצע שלה ללקוחות סלקום? צילום: תומי הרפז

מה גרם לסאני תקשורת לשווק את המבצע שלה ללקוחות סלקום?

אחד ההסברים האפשריים: בעלת השליטה בסאני תקשורת, לפידות קפיטל, מחזיקה גם בסאני אלקטרוניקה, שמחזיקה במניות המתחרה הגדולה של סלקום, פרטנר. את סאני אלקטרוניקה הקים אילן בן דב שהיה בעל השליטה בפרטנר עד 2012

29.08.2019, 08:11 | אביאור אבו

סאני תקשורת, יבואנית סמסונג בישראל, השיקה בשבוע שעבר מבצע על חבילת סלולר של HOT מובייל ב־14.9 שקל לחודש. את החבילה מפרסמת החברה בקמפיין אגרסיבי, שחלק נכבד ממנו פונה ישירות ללקוחות סלקום בלבד.

קראו עוד בכלכליסט

"לקוחות סלקום? המבצע הזה הוא גם בשבילכם", נכתב במודעת פרסומת של החברה. אז למה מכוונת סאני דווקא ללקוחות סלקום? החברה סירבה להשיב ישירות לפניית "כלכליסט". הסבר אחד יכול לנבוע מכך שבעלת השליטה בסאני תקשורת, לפידות קפיטל, מחזיקה גם בסאני אלקטרוניקה, שמחזיקה במניות המתחרה הגדולה של סלקום, פרטנר. את סאני אלקטרוניקה הקים איש העסקים אילן בן דב ב־1991 כחברת החזקות, שהיה בעל השליטה בפרטנר עד 2012 (דרך חברת סקיילקס). 

תור בסניף של סאני , צילום: ג תור בסניף של סאני | צילום: ג'ניה פרוז תור בסניף של סאני , צילום: ג

בנוסף, סאני גם משווקת את HOT מובייל, שחולקת רשת סלולרית אחת עם פרטנר. זו אולי סיבה נוספת לכך שסאני נמנעת מפנייה גם ללקוחותיה.

הסבר נוסף אולי טמון בכך שסאני איבדה את החברה־הבת דינמיקה סלולר, רשת לציוד סלולרי, שנמכרה לסלקום בעקבות התערבות של רשות התחרות. באופן אירוני, מוכרת כיום סלקום בחנויות אלה את מכשירי הסמסונג נוט 10 במחיר הנמוך ב־700 שקל מהיבואנית הרשמית, סאני תקשורת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות