אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
UMI מציגה: "שברולט בלייזר" החדשה בישראל צילום: יצרן

UMI מציגה: "שברולט בלייזר" החדשה בישראל

יבואנית שברולט מציגה את רכב כביש שטח החדש, שבניגוד לקודמו המקורי משנות ה-60 - אינו מיועד לשטח קשה; המנוע בנפח 3.6 ליטר מפיק 305 כ"ס והמחיר מתחיל ב-280 אלף שקל

02.09.2019, 15:49 | תומר הדר

UMI, יבואנית שברולט, משיקה את הבלייזר החדש בישראל. בניגוד לשברולט בלייזר המקורי שהוצג בשנות השישים המאוחרות והיה רכב שטח קשוח ששימש בין היתר בעבר גם את צה"ל, הבלייזר החדש הוא רכב כביש שטח שאינו מיועד לשטח קשה.

לפי נתוני שברולט, הבלייזר החדש משתרע על אורך של 4,862 מילימטרים ורוחב של 1,947 מילימטרים.

קראו עוד בכלכליסט

המנוע, בנפח 3.6 ליטרים, מפיק 305 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. רשימת האבזור כוללת מראה אחורית בעלת תצוגת וידאו, תא מטען שנפתח באמצעות חיישן המסוגל "לקרוא" תנועה מתחת לפגוש האחורי (למשל כאשר מי שמעונין לפתוח את הרכב מחזיק בידיו קניות ואינו מסוגל להגיע אל הידית), מערכת שמע של BOSE בעלת שמונה רמקולים וטעינה אלחוטית לטלפון סלולארי.

שברולט בלייזר החדש, צילום: יצרן שברולט בלייזר החדש | צילום: יצרן שברולט בלייזר החדש, צילום: יצרן

ברמת הגימור - PREMIER, מתווספים גם מערכת פליטה עם מפלטים כפולים ופגושים תחתונים בצבע הרכב.

מחירו של בלייזר החדש מתחיל ב-280 אלף שקל עבור גרסת הבסיס ומגיע עד 285 אלף שקלים עבור הגרסה הבכירה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
למספר 3- העלות של הרכב הזה היא ירידת הערך ולא הדלק.
אם אפשר לשפוט לפי ירידת הערך של האימפלה מבית אותו יצרן- הבעלים המאושר שישלם ליבואן 280 אלף ש"ח ליבואן יוכל למכור אותו תוך 3 שנים ב-140 אלף אם יהיה לו מזל, כלומר מדובר בירידת ערך של כ-4000 ש"ח לחודש. רכב פרטי ממוצע בישראל נוסע בערך 15 אלף ק"מ בשנה, שהם כ-1300 ק"מ בחודש. במחיר דלק של 6 ש"ח לליטר, הדלק לרכב שעושה 15 ק"מ לליטר יעלה 500 ש"ח לחודש, והדלק לרכב שעושה 7 ק"מ לליטר יעלה 1100 ש"ח לחודש, כלומר הפרש של 600 ש"ח. מי שיש לו 4000 ש"ח בחודש לבזבז על ירידת ערך (2000-2500 יותר מעל משפחתית סטנדרטית)- יכול להוציא גם עוד 600 ש"ח בחודש עם דלק.
מישהו  |  03.09.19
10.
אקספלורר
עוד טיפה שקלים ואז כבר יש אקספלורר באותה צריכת דלק גודל דומה רק גיר פלנטרי שלא סובל מאמינות ורמת גימור בסיסית יותר נעימה למשתמש גם עולה 30k בארה"ב אבל לא נפסיק לקנות במחירים גבוהים כי פרת המיסי רכב חייבת להמשיך לתת חלב הכל רק לא ללכת ולתת לשר שאחראי על המיסים האלה האלה לטעום מה זה קנייה של רכב עם עוד100 אחוז מיסים כי הוא כרגע נוסע ברכב שקנינו לו מכספנו אירוני אבל נכוני ישראלוני אוהב לשלם מיסים פראאירוני
פורד  |  03.09.19
לכל התגובות