אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק הפועלים קיבל חשיפה בשווי 830 אלף שקל בזכות נבחרת העתודה בכדורסל צילום: עוז מועלם

בנק הפועלים קיבל חשיפה בשווי 830 אלף שקל בזכות נבחרת העתודה בכדורסל

הופעת החסות של הבנק בחזית חולצת הנבחרת היתה המיקום הבולט שהיווה כמעט 45% מהחשיפה הכללית

10.09.2019, 16:21 | שירות כלכליסט

לפי מחקר שביצעה חברת יפעת מחקרי מדיה, בנק הפועלים, מעניק החסות לנבחרת העתודה בכדורסל, קיבל חשיפה בשווי 830 אלף שקל במהלך אליפות אירופה לנבחרות צעירות, בה הנבחרת הישראלית זכתה בטורניר שנערך בתל אביב.

קראו עוד בכלכליסט

כ-80% מהחשיפה הושגה הודות לנראות הבנק במסגרת הסיקור התקשורתי העוטף של הנבחרת במדיה. שידורי משחקי הנבחרת בטלוויזיה סיפקו כ-15% ותקצירי המשחקים באינטרנט היוו כ-5%.

תמונות מהמשחק, צילום: עוז מועלם תמונות מהמשחק | צילום: עוז מועלם תמונות מהמשחק, צילום: עוז מועלם

הופעת החסות של הבנק בחזית חולצת הנבחרת היתה המיקום הבולט שהיווה כמעט 45% מהחשיפה הכללית.

החשיפה על חזית החולצה היתה שווה כ-356 אלף שקל והחשיפה על הצפלין שהתעופף לו במגרש עמדה על שווי של 209 אלף שקל.

משחק הגמר נגד ספרד קיבל 8% רייטינג ביום השידור - השידור השני הכי נצפה בישראל באותו היום. חסות בנק הפועלים לנבחרת ישראל במסגרת אליפות אירופה בכדורסל מתייצבת בראש הפעילויות השיווקיות של הבנק מתחילת השנה, במחירי מחירון.

ניתוח פעילויות נוספות מעיד על חשיפה במסגרת מודעות איחולי הברכות של הבנק, בהשקעה ריאלית של כ-60 אלף שקל. בבנק מרוצים גם מ"הערך החברתי והערכי" של החסות.

לא נחשף הסכום שישלם בנק הפועלים לאיגוד הכדורסל עבור החסות המשנית, אך הערכות הן שהבנק משלם כמה מאות שקלים. מדובר על סכום שנע בין בין 300 אלף שקל לעד חצי מיליון שקל.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות