אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת לונדון

סמנכ"לית רשת Sky: אנו משקיעים הרבה ב-AI, ועובדים עם חברות ישראליות

אמה לויד אמונה על תחום הפיתוח העסקי ברשת הענק ומובילה את צוותי איתור הסטארט-אפים להשקות בה; בוועידת הטכנולוגיה והחדשנות של כלכליסט בלונדון סיפרה על יישומי AI ברשת סקיי, ועל סוגי החברות שהיא מחפשת כשותפות

12.09.2019, 14:21 | סופי שולמן, לונדון
“בינה מלאכותית משולבת היום בהרבה מאוד מקומות בשרשרת האספקה של סקיי ויש גם חברות ישראליות שאנחנו עובדים איתן"; כך אמרה אמה לויד, סמנכ"לית פיתוח עסקי ברשת הטלוויזיה הבריטית בשיחה עם איזי וידרה, שותף בקרן reimagine שנערכהה במסגרת Mind the Tech, ועידת הטכנולוגיה והחדשנות של כלכליסט בלונדון.

לויד היא שאחראית על הובלת צוותים שמזהים סטארט-אפים מעניינים להשקעה עבור ענקית המדיה הבריטית. לדבריה, השאיפה היא לייצר הכנסות נוספות משירותים ומוצרים חדשים, כדי לשמר את מעמד סקיי כחברת הבידור והמדיה הגדולה באירופה, שהייתה גם הראשונה לייצר חבילת באנדל עם נטפליקס.

אמה לויד ואיזי וידרה בוועידת כלכליסט, צילום: אוראל כהן אמה לויד ואיזי וידרה בוועידת כלכליסט | צילום: אוראל כהן אמה לויד ואיזי וידרה בוועידת כלכליסט, צילום: אוראל כהן

לשאלה איך בדיוק משתמשים היום בבינה מלאכותית בסקיי השיבה לויד כי הרשת ממנפת את התחום כבר תקופה ארוכה. "יש לנו צוותים שאחראים על איתור סטארט-אפים בתחום ברחבי העולם", אמרה. ,"כבר היום אנו משתמשים בראיית מכונה בשרשרת האספקה, מה שמאפשר לנו להיות יותר יעילים ביצירת מטה-דאטה. בעזרת AI ניתן גם לספק תוכן טוב יותר לצופה כמו גם לאפשר לפרשני הספורט שלנו למשל לקבל יותר מידע ונתונים. במקביל, אנחנו משתמשים ב-AI גם לניהול צוותים בשטח, שם יש 4,000 מהנדסים וגם במרכזי השירות מאפשרים הכלים האלה ניתוח מידע בזמן אמת".

וידרה ציין כי סכום אדיר של 6.9 מיליארד דולר זרם השנה להשקעות בתחום הבינה מלאכותית וביקש למפות את ההזדמנויות העיקריות בתחום הזה עבור סקיי. לויד הדגישה כי נתח לא קטן מההשקעות הולך לחברות ישראליות. "אותנו מעניין בעיקר תחום היעילות ושיפור האוטומציה באמצעות העברת חלק מהשירותים ל-AI".

לויד התייחסה לעתיד ולהזדמנויות שהבינה המלאכותית פותחת בפני חברות מסוגה של סקיי, ולטרנדים הרלוונטיים: "כרגע אנחנו מסתכלים על טכנולוגיות בית חכם, אוטומציה, אבל שמים דגש על טכנולוגיות שאיפשרו גם לספק שירות מאובטח לצרכנים. נסתכל על סטארט-אפים שמאפשרים לנו לתת מענה לשני ההיבטים - גם פיצ'רים חדשים, אבל גם בצורה מאובטחת".

לויד הוסיפה כי אחד הדברים שעובדים עליהם בסקיי עכשיו הם הרחבת תכנים בתחום הכושר, הבריאות דיגיטלית, והמשחקים שגם בהם כמובן, יהיה לרכיבי בינה מלאכותית תפקיד משמעותי.

תגיות