אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שישה מתמודדים על אפליקציית התשלום לכלל התחבורה הציבורית צילום: נמרוד גליקמן

שישה מתמודדים על אפליקציית התשלום לכלל התחבורה הציבורית

המתמודדים הם בנק לאומי בשיתוף ort טכנולוגיות, בנק דיסקונט בשיתוף סלופארק והופאון, ישראכרט, חברת מוביט בשיתוף פנגו, שופרסל בשיתוף פארה הנורווגית ופיסנטרה

15.09.2019, 16:21 | ליאור גוטמן

שישה מתמודדים ניגשו היום (א') למכרז רשות התחבורה הציבורית להתקנת אפליקציית התשלום לכלל התחבורה הציבורית.

המתמודדים הם בנק לאומי בשיתוף ort טכנולוגיות, בנק דיסקונט בשיתוף חברות סלופארק והופאון, ישראכרט, חברת תסת"צ ( מוביט בשיתוף פנגו), שופרסל בשיתוף פארה הנורווגית, ופיסנטרה (רב-קו און ליין).

אילוסטרציה, צילום גולדן דראגון אילוסטרציה | צילום גולדן דראגון אילוסטרציה, צילום גולדן דראגון

לפי רשות התחבורה הציבורית מכרז אפליקציית התיקוף החדשה, יקל על הנוסעים בתחבורה הציבורית. בשבועות הקרובים ייבחרו מבין המתמודדים שלוש חברות שהתחייבו "להעמיד מרכז שירות לקוחות לטובת משתמשי התחבורה הציבורית. בנוסף נקבע במכרז כי החברות לא יעשו שימוש במידע הנאסף מנוסעי התחבורה הציבורית, ללא אישור, בין השאר לטובת פרסום".

לפי נתוני משרד התחבורה, בשנת 2018 הוציא הציבור כ-3 מיליארד שקל על נסיעה בתחבורה הציבורית.

רשות התחבורה הציבורית מבטיחים שבעזרת שימוש באפליקציה יוכלו הנוסעים לחסוך כסף, כך שהתשלום יהיה בשיטת פוסט פייד (תשלום לאחור ורק לאחר השימוש), מה שיוביל לטענתם להפסקת רכישת מנויים מיותרים.

אמיר אסרף, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית: "האפליקיציה היא חלק מהשינוי שאנחנו מבצעים לפישוט המידע לנוסעים, והפיכת התשלום לנגיש ונוח יותר לנוסעים. אני שמח שחברות מהמובילות במשק מתמודדות ומביעות תמיכה במהפכה שאנחנו מובילים בתחבורה הציבורית בישראל".

תגיות