אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טיב טעם השקיעה 800 אלף שקל בקמפיין רשת צילום: אלעד גוטמן

טיב טעם השקיעה 800 אלף שקל בקמפיין רשת

מדובר בסכום גבוה יחסית לקמפיין רשת שהעלתה טיב טעם על רקע עדכון חוקי העזר של עיריית ת”א־יפו, שעלול להוביל לסגירת סניף שלה ברמת החיל בשבתות

18.09.2019, 16:13 | נורית קדוש

רשת השיווק טיב טעם השקיעה 800 אלף שקל בקמפיין “זה כולה סופרמרקט”, שהעלתה הרשת ברשתות החברתיות. מדובר בסכום שנחשב גבוה עבור קמפיין רשת. את הקמפיין העלתה טיב טעם על רקע עדכון חוקי העזר של עיריית ת”א־יפו, שעלול להוביל לסגירת סניף הרשת ברמת החיל בשבתות.

קראו עוד בכלכליסט

סניף של טיב טעם , צילום: אלעד גוטמן סניף של טיב טעם | צילום: אלעד גוטמן סניף של טיב טעם , צילום: אלעד גוטמן

הקמפיין מעודד את הציבור ליהנות מחופש הבחירה ולחיות את חייו על פי אמונותיו. יו”ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר דחה שלשום את עתירת מפלגת ש״ס למתן צו מניעה נגד טיב טעם, בדרישה לחייב את הרשת להוריד את סרטון הקמפיין, ולאסור עליה להמשיך בקמפיין עד לאחר מועד הבחירות. בעתירה נטען כי הסרטון מהווה "תעמולה פוליטית", ומעודד הצבעה למפלגות שחרטו על דגלן חילול שבת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות