אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צרות במינכן: פיטורים והתפטרויות בב.מ.וו צילום: בלומברג

צרות במינכן: פיטורים והתפטרויות בב.מ.וו

לפי דיווחים בתקשורת הגרמנית, צפויה יצרנית הרכב לפטר כ-6,000 עובדים עד שנת 2022, חלקם במטה. במקביל, הודיעו כמה בכירים על עזיבה

20.09.2019, 11:04 | תומר הדר

השינויים העוברים בימים אלה על יצרניות הרכב הגרמניות, על רקע הדרישות לעמוד בתקנות איכות סביבה, להגדיל רווחיות ולצמצם שורות, מגיעים לב.מ.וו: לפי דיווחים בתקשורת הגרמנית, צפויה היצרנית לפטר עד 6,000 עובדים עד שנת 2022.

קראו עוד בכלכליסט

חומרת המצב מומחשת היטב לנוכח העובדה שחלק ניכר מעובדי ב.מ.וו שיפוטרו מועסקים במתקני החברה במינכן, סמוך למטה ההנהלה וגם במטה עצמו.

לפי דיווחים בגרמניה, קלאוס פרויליך, ראש מחלקת המחקר והפיתוח של ב.מ.וו, צפוי לעזוב את תפקידו, לנוכח חילוקי דעות עם אוליבר זיפסה, המנכ"ל החדש.

פרויליך עצמו נחשב מקורב לדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, ואף ביקר בארץ לפני כשלושה חודשים. לצד עזיבתו הצפויה של פרויליך הודיעה גם האישה היחידה בדירקטוריון ב.מ.וו, מילאגרוס קיין אנדרה, ראש מחלקת משאבים וכוח אדם, על עזיבתה, ככל הנראה בעקבות תוכנית הפיטורים.

זאת ועוד, דניאלה גרד טום מרקוטן, ראש פרויקט התחבורה השיתופית של ב.מ.וו ודיימלר הודיעה גם על עזיבה. זאת, לפי דיווחים בתקשורת הגרמנית, לאחר שב.מ.וו ודיימלר, החברה האם של מרצדס בנץ, הודיעו השנה על פרויקט משותף לתחבורה שיתופית ופיתוחי רכב אוטונומי.

מטה ב.מ.וו, צילום: בלומברג מטה ב.מ.וו | צילום: בלומברג מטה ב.מ.וו, צילום: בלומברג

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות