אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Strigo גייסה 2.5 מיליון דולר לשיפור הדרכה צילום: עמית שעל

חברת Strigo גייסה 2.5 מיליון דולר לשיפור הדרכה

החברה פיתחה פלטפורמה להדרכת לקוחות וחניכה, שיכולה לסייע לחברות תוכנה בקידום מוצריהן. את הסבב הובילה הנקו ונצ'רס והשתתפה בו קרן גרייקרופט

24.09.2019, 11:16 | מאיר אורבך
חברת הסטארט-אפ סטריגו (Strigo), שמספקת פלטפורמה לניהול הדרכת לקוחות גייסה 2.5 מיליון דולר בהובלת קרן Hanaco Ventures ובהשתתפות קרן Greycroft. בעזרת הגיוס הנוכחי מתכנן צוות סטריגו להרחיב את יכולות הפלטפורמה, לגייס עובדים נוספים בישראל ולהתרחב לשווקים חדשים.

קראו עוד בכלכליסט

סטריגו עונה על הצורך הגדל של שוק התוכנה הארגוני ליצירת חווית הדרכה אפקטיבית. פלטפורמת הענן שלה, שפותחה כדי לספק הדרכת מוצר מרחוק שתהיה קרובה ככל הניתן לכזו הניתנת פנים אל פנים, מבוססת על מתודולוגיה של "למידה דרך עשייה". נכון להיום, סטריגו תמכה ביותר ממיליון וחצי שעות אימון עבור חברות מובילות בתעשייה, וביניהם Docker, Elastic ו-VMWare.  

אלון ליפשיץ מקרן הנקו ונצ אלון ליפשיץ מקרן הנקו ונצ'רס, שהשקיעה בחברה | צילום: עמית שעל אלון ליפשיץ מקרן הנקו ונצ

הפלטפורמה של סטריגו מציעה סדרה של כלי הדרכה הניתנים להתאמה אישית כדי לספק חוויית לימוד מוצר ויעילה. חברות תוכנה משתמשות בה כדי להכיר את המוצר ללקוחות חדשים, להדריך לקוחות קיימים על עדכונים שונים ולשפר את רמת המומחיות שלהם, ויותר ויותר גם ככלי שנותן לקונים פוטנציאלים אפשרות לחוות את המוצר וללמוד בעצמם את התועלת שבו לפני שהם קונים אותו.

הדגש של סטריגו על האפקטיביות של חוויית ההדרכה מעוגן בניסיון של שניים ממקימיה, עמית כהן ובן שובל. החברה הקודמת שייסדו, Fewbytes, נתנה שירותי ייעוץ ופיתוח טכנולוגי וכחלק מעבודתם הם העבירו גם הדרכות על המערכות השונות ללקוחותיהם. ככל שהחברה גדלה, הם גילו שהם מתקשים לספק הדרכה ללקוחותיהם ברחבי העולם. מכיוון שהכלים שהיו קיימים באותו זמן לא הצליחו לספק את היכולות הנדרשות כדי ללמד בהצלחה מרחוק איך להשתמש במוצרים מורכבים.

אל כהן ושובל הצטרפו נבו פרץ - בעברו מנהל הפיתוח העסקי של חברת Monday - שמכהן כמנכ"ל, ודניאל וולף (סמנכ"ל טכנולוגיה), שבעבר הוביל את מוצר ההדרכות ב-Ravello ובאורקל, לאחר שרכשה את ראבלו.

"סטריגו מהווה את הדור הבא בפיתרונות להצלחת הלקוח. בשוק של היום, בו המודל העסקי המוביל הוא תוכנה כשירות, יש לוודא שהלקוחות מפיקים תועלת מתמשכת מהמוצר שלך", אמר פרץ. "תחום הדרכת הלקוחות מתפתח בהתאם לכך ותהליך ההדרכה הופך להיות תהליך מתמשך, העונה על צרכים שונים לאורך חיי הלקוח. הלקוחות שלנו משתמשים ביכולות שסטריגו מספקת כדי לספק חוויית לימוד פעילה ומרתקת, כאשר הם בוחרים את כלי ההדרכה המתאימים כדי לענות על הצרכים המשתנים של לקוחותיהם"  

"הטכנולוגיה של סטריגו יוצרת סטנדרט חדש באופן בו חברות מדריכות את לקוחותיהן", מסר פשה רומנובסקי, ממייסדי הנקו ונצ׳רס ושותף כללי בקרן. "אנחנו רואים שרוב לקוחותיה של סטריגו גדלים ומשתמשים בפלטפורמה בחלקים שונים בארגון שלהם. גידול זה משקף את המגמה בשוק של גידול בהשקעה בהצלחת הלקוח בחברות המספקות תוכנה כשירות". 
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות