אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנורה רוכשת 25% מקבוצת הביג דאטה HSO צלם: גיא חמוי

בלעדי לכלכליסט

מנורה רוכשת 25% מקבוצת הביג דאטה HSO

כן קיבלה אופציה להגדלת ההשקעה ל-50%; מטרת הרכישה: כניסה לתחום מבוסס Data פרסונלי ופיתוח מוצרי ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית על ידי פלטפורמה יחודית שפותחה ב-HSO

18.10.2019, 13:20 | רחלי בינדמן

קבוצת מנורה רוכשת 25% מקבוצת HSO של היזם חיים אוחיון עם אופציה להגדלת ההשקעה לכמעט 50%. HSO פועלת מתחת לרדאר כבר שלוש שנים ועוסקת בשיווק טכנולוגי ממוקד ופרסונלי של מוצרים למשפחות צעירות (כולל חבילות לידה, קופונים ואירועים ייעודיים לקהל זה) כשבמאגר שלה נמצאים מאות אלפי משתמשים רשומים. הפלטפורמה נותנת גישה למותגים ייעודים הרלבנטים לשלב ההריון והלידה. מטרת העסקה: כניסה לתחום מבוסס Data פרסונלי ופיתוח מוצרי ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית על ידי פלטפורמה יחודית שפותחה בHSO.

 

קראו עוד בכלכליסט

הצדדים לא מסרו את שווי ההשקעה בעסקה אך ההערכה היא כי מנורה תשקיע עד 10 מיליון שקל בשלב א' עם אופציה להגדלתה והשקעה נוספת כפונקציה של עמידה ביעדים ואבני דרך.

בימים אלו נמצאת HSO במגעים לחבור לרשת קמעונאית גדולה כדי לייצר חבילות מוצרים מותאמות למשפחות תוך ניצול יתרון הגודל שלה כדי לקבל מחירים אטרקטיביים. בחברה מעוניינים לנצל את מאגר הלקוחות שיצרה כדי להתרחב לתחומי האשראי הצרכני וכעת, יחד עם מנורה, גם לתחום הביטוח.

בגדי תינוקות, צילום: שאטרסטוק בגדי תינוקות | צילום: שאטרסטוק בגדי תינוקות, צילום: שאטרסטוק

במסגרת העסקה הוכרז על השקה של פעילות Insurtech&Fintech פרסונלית מבוססת דאטה בבעלות הצדדים.

לאור החשיפה הממוקדת של HSO לעשרות אלפי משפחות צעירות מדי שנה, הצדדים מקווים כי המיזם ימצב אותה כפלטפורמה דיגיטלית לשוק זה, וכן כסוכנות ביטוח המתמחה בביטוחים בכלל וביטוחי בריאות בפרט עבור המשפחות הצעירות.

את מנורה מבטחים ייצגו בעסקה עוד עמית לייזרוב ועוד רועי צמח ממשרד עו"ד כספי ושות'.

את HSO ייצגו בעסקה עו"ד יואב נהיר ועו"ד מאיה מוסק ממשרד מיתר, ליקוורניק ושות'.

תגיות