אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת ניתוח המדיה החברתית HYPR גייסה 8 מיליון דולר

חברת ניתוח המדיה החברתית HYPR גייסה 8 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה לניטור משפיענים ברשתות חברתיות, שמשמשת חברות פורצ'ן 500 וגורמי יח"צ רבים. בסבב הגיוס השתתפו Silvertech Ventures Klingenstein Fields, Star Farm Ventures ועוד

23.10.2019, 10:59 | מאיר אורבך

חברת הייפר (HYPR), שפועלת מניו יורק ומפעילה מרכז מו"פ וניהול מוצר בתל אביב, גייסה 8 מיליון דולר מ-World Trade Ventures, Silvertech Ventures, Klingenstein Fields, Star Farm Ventures ובנק מזרחי. החברה מעסיקה 18 עובדים מתוכם תשעה בארץ ועד כה גייסה 13 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

הייפר פיתחה כלים לניטור, מדידה וניתוח ביצוע משפיענים במדיה חברתית תוך שימוש ב-AI. בין לקוחותיה נמצאות חברות פורצ'ן 500 רבות וסוכנות פרסום ויח"צ עולמיות מובילות. החברה הוקמה ב-2013 בידי גיל אייל וגיא תמיר.

גיל אייל, מנכ"ל החברה גיל אייל, מנכ"ל החברה גיל אייל, מנכ"ל החברה

הטכנולוגיה של הייפר מנטרת יותר ממיליארד חשבונות מדיה חברתית ומזהה יותר מ-12 מיליון משפיענים בחלוקה ליותר מ-30,000 נושאים. אייל, מנכ"ל החברה, הסביר: "עומק הבנת הקהל שלנו, שמתעניין בכל משפיען והנושאים שבהם הוא באמת משפיע, מבדל אותנו משחקנים אחרים. על גבי הידע הזה בנינו מגוון מערכות אוטומטיות שמזהות, מעריכות, מתקשרות ומודדות ביצועים של משפיענים כדי שאנשי שיווק יוכלו להתעסק בדברים כמו קריאייטיב ומדידת ביצועים ופחות בעבודה הסיזיפית של הניהול היומיומי".

תמיר, סמנכ"ל הטכנולוגיה, הוסיף: "גורם מבדל משמעותי העומד לזכותה של הייפר הוא פטנט שניתן לפני כחודש ומאפשר למדוד ביצועים ברשתות החברתיות ללא תלות בלינקים שעליו מקליק המשתמש . במקביל, הניסיון שלנו באבטחת מידע והתמודדות עם גורמי רשת זדוניים מאפשר להייפר להוביל את התחום עם טכנולוגיה למאבק נגד הונאות משפיענים – תופעה שהנזק ממנה מוערך בכ-1.3 מיליארד דולר בשנה".

יעצו להייפר בעסקה אורי מור ושחר עמית מחברת מור-לנגרמן.

תגיות