אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת IL MAKIAGE רוכשת את הפעילות בישראל של הסטארט-אפ Missbeez צילום: MISSBEEZ

חברת IL MAKIAGE רוכשת את הפעילות בישראל של הסטארט-אפ Missbeez

הסטארט-אפ של מאיה גורה וגיל בוכניק פיתח זירת מסחרת דיגיטלית המאפשרת הזמנת שירותי טיפוח, ביניהם מניקור, פדיקור ועיצוב שיער. גורה סירבה למסור באיזה סכום בוצעה העסקה: "אני רק יכולה לומר שהמשקיעים מרוצים"

23.10.2019, 12:58 | הגר רבט

חברת איל מקיאג' (IL MAKIAGE) הודיעה היום כי היא רוכשת את הפעילות בישראל של הסטארט-אפ Missbeez של מאיה גורה וגיל בוכניק. פרטי העסקה לא נמסרו.  

קראו עוד בכלכליסט

חברת Missbeez, הפועלת בישראל ובאנגליה, מפעילה, בין היתר, פלטפורמה להזמנת שירותי טיפוח לבית הלקוח. הסטארט-אפ הישראלי, פיתח פלטפורמת זירת מסחר דיגיטלית, המאפשרת הזמנת שירותי טיפוח ביניהם מניקור, פדיקור, איפור, עיצוב שיער ועוד.

בשיחה עם "כלכליסט" אמרה מאיה גורה, מייסדת ומנכ״לית מיסביז, שבעוד שאיל מקיאג׳ רכשה את הפעילות בישראל, כמו גם את הפלטפורמה הטכנולוגית עצמה, הפעילות של החברה בבריטניה נרכשה על ידי חברה מקומית בשם אורבן ב-1 לאוקטובר: ״אורבן היא מתחרה שלנו שעם המיזוג הופכת להיות החברה האירופאית הגדולה ביותר בתחום זה״.

מייסדי Missbeez מאיה גורה וגיל בוכניק, צילום: MISSBEEZ מייסדי Missbeez מאיה גורה וגיל בוכניק | צילום: MISSBEEZ מייסדי Missbeez מאיה גורה וגיל בוכניק, צילום: MISSBEEZ

גורה סרבה למסור באיזה סכום בוצעו שתי העסקאות, אבל אמרה שהחברה, שגייסה עד היום 5.7 מיליון דולר, הייתה קרובה לאיזון מבחינה תפעולית: ״אני יכולה לומר רק שכל המשקיעים מרוצים מהעסקה״.

מדוע התקבלה ההחלטה למכור?

״זה עסק אופרטיבי שצריך לגייס לו המון כסף והחלטנו שגופים ממונפים יותר יוכלו לעשות זאת טוב יותר מאתנו. לאיל מקיאג׳ יש תוכניות גדולות מאוד עבור מיסביז, בין השאר הם מתכוונים לשלב אותה עם פעילות הריטייל שלהם ובעזרתה להביא יותר טראפיק לחנויות״.

לאיל מקיאג' 42 סניפים בישראל ובשנת 2015 החברה הישראלית רכשה את הבעלות על המותג הבינלאומי ממייסדי הרשת האמריקאים. ב-2017 גייסה החברה עשרות מליוני דולרים מקרן ההשקעות האמריקאית L CATTERTON, המנהלת 14 מיליארד דולר ונמצאת בבעלות משותפת של תאגיד היוקרה LVMH, לצורך הגשמת התוכנית העסקית לארה"ב.

יונתן ארן, מנכ״ל איל מקיאג׳ ישראל מסרי: "אנו שואפים להיות זמינים ללקוחותינו בכל עת ולאפשר להם ליהנות משירותי טיפוח מקצועיים באופן שנוח ומתאים להן. על ידי חיבור של Missbeez למותג חזק כמו IL MAKIAGE, המשרת מאות אלפי לקוחות כבר עשרות שנים, אנחנו מאמינים שנגיע לכך, ונחולל שינוי דרמטי בתחום הביוטי בישראל".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות