אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Idomoo גייסה 18 מיליון דולר צילום: אוראל כהן

חברת Idomoo גייסה 18 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לארגונים ליצור ולהפיץ סרטונים בהתאמה אישית ללקוחותיהם, ככלי לקידום מכירות; את סבב הגיוס הובילו הקרנות דיסרפטיב וטרגט גלובל

27.10.2019, 10:54 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ אידומו (Idomoo), שפיתחה פלטפורמת וידאו בהתאמה אישית, גייסה 18 מיליון דולר בהובלת קרנות הון הסיכון Target Global ו-Disruptive. החברה מעסיקה 70 עובדים וגייסה בסך הכל כ-30 מיליון דולר. הכספים בסבב החדש ישמשו להשקעות נוספות בפיתוח הטכנולוגיה, הרחבת יכולות פלטפורמת השירות העצמי של אידומו, בנוסף להשקעות במכירות ובשיווק.

קראו עוד בכלכליסט

החברה קמה ב-2008 וזהו סבב גיוס שלישי עבורה. היא מציעה חבילת כלים מלאה ליצירה, תצוגה והפצה של וידאו פרסונלי מונחה-נתונים. אלה מאפשרים למשתמשים לייצר עבור הלקוחות שלהם סרטונים מותאמים אישית באיכות קולנועית, בקנה מידה גדול ועל בסיס שירות עצמי.

טל ברנוח מקרן דיסרפטיב, צילום: אוראל כהן טל ברנוח מקרן דיסרפטיב | צילום: אוראל כהן טל ברנוח מקרן דיסרפטיב, צילום: אוראל כהן

ירון קליש, מנכ"ל Idomoo ואחד ממייסדיה, מסר: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות סבב הגיוס האחרון. התמיכה המדהימה של Target Global, Disruptive ובעלי המניות הקיימים תאפשר לנו לפתח את הפלטפורמה שלנו, להציע שימושים חדשים, ולבנות קשרים חזקים יותר עם לקוחותינו".

"וידאו מותאם אישית הוא העתיד בחוויית המשתמש של הלקוח", אמר טל ברנוח, שותף כללי בקרן דיסרפטיב. "אידומו מאפשרת למותגים ולחברות לייצר קמפיינים של וידאו פרסונלי ללקוחותיהם וליהנות מרמה גבוהה יותר של ביצועים, מעורבות מצד הלקוחות וכן שימור לקוחות".

"אידומו ערוכה בצורה מצוינת לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות", הוסיף שמואל חפץ, שותף כללי בטרגט גלובל. "ביצועי הפלטפורמה שלה עברו את מבחן השטח עם קמפיינים בקנה מידה מסיבי עבור הלקוחות התובעניים ביותר, שמוכיחים שהטכנולוגיה מאחורי החברה הזאת היא הטובה מסוגה".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות