אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אנחנו חוסכים ללקוחות 30% מההוצאות על נסיעות עבודה" צילום: יחצ

30 דקות או פחות

"אנחנו חוסכים ללקוחות 30% מההוצאות על נסיעות עבודה"

אריאל כהן, מנכ"ל טריפאקשנז, מספר איזה תמריץ יש לעובדים שמזמינים נסיעת עסקים דרכה לבחור בהצעה זולה, למרות שהם לא משלמים, איך מגיעים תוך 4 שנים לשווי של 4 מיליארד דולר ומתי תהיה לחברה נוכחות בארץ

27.10.2019, 14:54 | שירות כלכליסט

אריאל כהן ואילן טוויג גילו שהתהליך של הזמנת טיסה, מלון ורכב במסגרת נסיעות עסקיות הן לא חוויה כיפית כפי שנדמה לאחרים ואפילו כאב ראש לא קטן. אחרי אקזיט משותף, הם החליטו להקים חברה שתטפל בנושא הזה ותוך קצת יותר מארבע שנים זינקה טריפאקשנז שלהם לחברה ששווה ארבעה מיליארד דולר. כיום, מספר כהן, הכנסות החברה צומחות פי חמישה בשנה והיא מצרפת 70-100 עובדים ברחבי העולם בכל חודש.

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

"עובדים שהיו צריכים להזמין לעצמם נסיעה גילו שזה תהליך שלוקח שעות ועד שאתה בוחר טיסה מסתבר שהיא התבטלה וצריך להתחיל הכל מחדש", מסביר כהן, שמכהן כמנכ"ל טריפאקשנז, בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות". בעזרת המערכת של החברה, אומר כהן, הזמנת נסיעה אורכת 6 דקות בלבד. בנוסף, החברה מצאה דרך ליצור תמריץ לעובדים לחסוך בהוצאות הנסיעה, ולפי כהן "אנחנו חוסכים ללקוחות 30% מההוצאות על נסיעות עבודה". 

אריאל כהן, צילום: יחצ אריאל כהן | צילום: יחצ אריאל כהן, צילום: יחצ

כהן מספר על הגיוס הראשון, שהתחיל להתגלגל כשהוא והשותף שלו עדיין ניסו לשייף ולשפר את המצגת למשקיעים, איך הגיעה החברה ללקוח ראשון עוד לפני שהיה לה מוצר מוכן, מה המודל העסקי השונה שמציעה טריפאקשנז שהוביל להצלחה וזינוק בשווי שלה - ומתי תהיה לה נוכחות גם בארץ.

"אנחנו חוסכים ללקוחות 30% מההוצאות על נסיעות עבודה"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"אנחנו חוסכים ללקוחות 30% מההוצאות על נסיעות עבודה"

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות