אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיוס מהיר, השקה זריזה ומכירה תוך 3 שנים: הסיפור מאחורי אקזיט הענק של לומינייט צילום: איל מרילוס

30 דקות או פחות

גיוס מהיר, השקה זריזה ומכירה תוך 3 שנים: הסיפור מאחורי אקזיט הענק של לומינייט

לומינייט נמכרה בתחילת השנה תמורת 250 מיליון דולר אחרי 3 שנות פעילות בלבד, והמייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיה שלה לאוניד בלקינד מספר איך זה קרה מאחורי הקלעים ומה התוכניות לסטארט-אפ הבא

11.11.2019, 14:40 | שירות כלכליסט

סטארט-אפ שהצליח לגייס כסף תוך פחות מחודש, לפתח מוצר ולמכור אותו בפחות מחצי שנה ולהימכר תמורת 250 מיליון דולר אחרי כ-3 שנים בלבד, במהלכן גייסה 14 מיליון דולר - הסיפור של לומינייט הוא דוגמה נדירה למהירות שבה הדברים עשויים לקרות בעולם הטכנולוגיה.

לאוניד בלקינד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, הקים את לומינייט עם שותפיו המייסדים אחרי שעבד במשך 14 שנה כבכיר בצ׳קפוינט. בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מספר שגיל שויד, מנכ"ל ומייסד צ'קפוינט, הסביר לו אז את הקשיים שעומדים בפני יזמים, אבל הוא עדיין הרגיש שהוא לא ירגיש שלם אם לא ינסה את המסלול הזה. "כסף לא היה במוקד הדיון", הוא מסביר, "השאלה היא מה תקבל מבחינת אתגרים ומיצוי עצמי".

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

בלקינד מסביר כי בעוד צ'קפוינט וחברות אחרות מציעות אבטחה לרשת כולה, הפתרון של לומינייט מספק גישה מאובטחת לאפליקציות ארגוניות כשהאבטחה נעשית ברמת האפליקציה הבודדת, כך שהרשת הארגונית עצמה לא נחשפת בשום נקודת זמן.

בינתיים סימנטק שרכשה את לומינייט כבר נמכרה בעצמה לברודקום, ופחות משנה אחרי הרכישה בלקינד ושותפיו כבר מסתכלים אל הפרויקט הבא שלהם.

לאוניד בלקינד, צילום: איל מרילוס לאוניד בלקינד | צילום: איל מרילוס לאוניד בלקינד, צילום: איל מרילוס

בלקינד מספר מה קרה מאחורי הקלעים של עסקת הרכישה, על התכניות לסטארט-אפ חדש שהוא ושותפיו כבר עובדים עליו ואיך הוא מצא את עצמו גם כמורה דרך לעת מצוא בסמטאות ירושלים העתיקה.

גיוס מהיר, השקה זריזה ומכירה תוך 3 שנים: הסיפור מאחורי אקזיט הענק של לומינייט
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןגיוס מהיר, השקה זריזה ומכירה תוך 3 שנים: הסיפור מאחורי אקזיט הענק של לומינייט

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט. 

תגיות