אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיא חדש לפרסום של חצי דקה בסופרבול: 5.6 מיליון דולר צילום: גטי אימג'ס

שיא חדש לפרסום של חצי דקה בסופרבול: 5.6 מיליון דולר

לפי בלומברג, קצב המכירה גבוה יותר מכל סופרבול אחר מלבד הסופרבול ב-2014 שנערך בניו ג'רזי - 60 מ-77 הספוטים נמכרו. 25 חברות מעוניינות ב-17 הספוטים האחרונים

18.11.2019, 12:10 | שירות כלכליסט

60 מ-77 הספוטים לפרסומות בסופרבול הקרוב נמכרו ב-5.6 מיליון דולר ל-30 שניות.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר על שיא חדש שאושר על ידי סת' ווינטר, סגן נשיא פוקס ספורטס. לפי ווינטר, חברות משלמות 5.5 מיליון דולר עבור שני ספוטים של 30 שניות או 5.6 מיליון דולר על ספוט אחד.

סופרבול פברואר 2019, צילום: גטי אימג סופרבול פברואר 2019 | צילום: גטי אימג'ס סופרבול פברואר 2019, צילום: גטי אימג

לפי בלומברג, קצב המכירה גבוה יותר מכל סופרבול אחר, מלבד הסופרבול ב-2014 שנערך בניו ג'רזי. לפי ווינטר 25 חברות מעוניינות ב-17 הספוטים האחרונים. הוא לא חשף אילו חברות רכשו כבר זמן פרסום אבל אלו היו בעיקר חברות אלכוהול (בירה), רכב, טכנולוגיה, טלקומוניקציה וחברות קמעונאות.

בשנה שעברה נמכרו ספוטים לסופרבול שנערך באטלנטה ושודר ב-CBS - נמכרו ב-5.1 מיליון דולר עד 5.3 מיליון דולר ל-30 שניות.

סופרבול 2020 ייערך ב-2 בפברואר 2020 במיאמי.

תגיות