אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עדיקה: צמיחה של 13% בלקוחות הפעילים באתר, זינוק של 140% ברווח הנקי צילום: קמילה סימון

עדיקה: צמיחה של 13% בלקוחות הפעילים באתר, זינוק של 140% ברווח הנקי

חברת האופנה שבשליטת קבוצת גולף רשמה ברבעון השלישי של 2019 עלייה של 47% בהכנסות שהסתכמו ב-39 מיליון שקל, הרווח הנקי זינק ל-2.4 מיליון שקל; הכנסות הפעילות הבינ"ל זינקו ל-2.9 מיליון שקל לעומת 253 אלף שקל ברבעון הקודם

24.11.2019, 10:43 | אורנה יפת

חברת האופנה עדיקה שבשליטת קבוצת גולף ובניהול דדי שוורצברג סיכמה הבוקר (א') את הרבעון השלישי של 2019 עם צמיחה בהכנסות וברווח, והראתה תוצאות חיוביות לפעילות הבינלאומית שלה.

קראו עוד בכלכליסט

המכירות עלו ב-47% והסתכמו ב-39 מיליון שקל, הודות לעלייה של 13% בלקוחות הפעילים באתר הסחר וצמיחה בפעילות השוטפת גם בחנויות הקמעונאיות. מספר הלקוחות הפעילים עלה ל-61 אלף ברבעון השלישי של 2019, לעומת 54 אלף ברבעון המקביל. סל הקניות הממוצע קטן ב-5.6% ל-152 שקל בשל תמהיל מכירות שונה בין האונליין לחנויות, וכן מהנחות גבוהות יותר שנתנה החברה ומהוספת מוצרי יופי ועיצוב הבית שמאופיינים במחירים נמוכים יחסית.

דדי שוורצברג מנכ"ל עדיקה , צילום: יח"צ דדי שוורצברג מנכ"ל עדיקה | צילום: יח"צ דדי שוורצברג מנכ"ל עדיקה , צילום: יח"צ

העלייה בהכנסות השפיעה על שורת הרווח הגולמי שעלה ברבעון ב-45% והסתכם ב-23 מיליון שקל - 58.9% מהמכירות.

הרחבת הפעילות לחו"ל מתחילה לשאת פירות: הכנסות המגזר הבינלאומי של החברה זינקו ברבעון השלישי של 2019 ל-2.9 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של 253 אלף שקל ברבעון הקודם - השני של 2019.

מתחילת השנה עד תום הרבעון השלישי בחודש ספטמבר הסתכמו ההכנסות של הפעילות הבינלאומית ב-3.1 מיליון שקל, והחברה דיווחה שלאחר תקופת הדוח, מ-1 באוקטובר ועד מועד הפרסום הסתכמו המכירות ב-4.2 מיליון שקל.

אתר עדיקה, צילום: צילום מסך אתר עדיקה | צילום: צילום מסך אתר עדיקה, צילום: צילום מסך

הוצאות של 2.7 מיליון שקל לשיווק ותמיכה באתר הבינלאומי, פתיחת חנויות פיזיות חדשות והגדלת מצבת כח האדם הגדילו את הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות ברבעון ב-49% ל-18.6 מיליון שקל. החברה רשמה הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל

בשורה התחתונה סיימה עדיקה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח של 2.4 מיליון שקל, זינוק של 140% לעומת מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018.

בינואר 2019 החלה עדיקה לפעול להרחבת פעילות המסחר המקוון גם לשוק הבינלאומי. בעדיקה הסבירו את הפוטנציאל בכך שניתוחים שביצעה החברה הראו שפרופיל הלקוחה הישראלית דומה לפרופיל הלקוחה בשווקים בחו"ל. בחודש שעבר פתחה החברה חנות פופ אפ בסוהו בניו יורק. ההשקעה בתשתיות לפעילות הבינלאומית והקמת אתר הסחר בארה"ב הכבידו על החברה במחצית הראשונה של השנה ובאו לידי ביטוי בירידה של 87% ברווח הנקי שהציגה החברה לתשעת החודשים הראשונים של השנה.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות