אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Mind the Tech TLV

סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "בעוד כשנה לא נעמוד יותר בתור"

עופר לוי אמר את הדברים בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי. לוי: "הקמעונאות ממש לא מתה. צרכנים לא מסתפקים ברכישה ברשת, הם כן רוצים להגיע לחנות ולקבל את כל החוויה, אבל אחרת – מהירה ותכל'ס"

25.11.2019, 13:26 | ענת דניאלי

"צריך להבין שהאפליקציה היא כלי בעל חשיבות עצומה עבור סופר-פארם" - כך אמר עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בחברה, בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי, היום (ב') במרכז הירידים בתל אביב.

לדבריו, "שלושה מיליון איש הורידו את האפליקציה של סופר-פארם ונעשה שימוש ב-80% מהקופונים המוצעים שם. כמו כן, יש מעל ל-550 אלף משתמשים פעילים. זה מאוד יפה, אבל לא מספיק. האתגר הוא שילוב של טכנולוגיה שתייצר סינרגיה בין הסניפים לחנויות. ישנן דרכים כיום, ואנו פועלים לפתח זאת".

קראו עוד בכלכליסט

עופר לוי, צילום: יריב כץ עופר לוי | צילום: יריב כץ עופר לוי, צילום: יריב כץ

לוי הוסיף כי כאשר בודקים את התחרות איתה מתמודדת הרשת, מוצאים עולם שלם של קמעונאים, כמו קופות חולים והדיוטי פרי, והיום - יותר מתמיד - גם תחרות מול קניות אונליין מחו"ל. "יש אנומליה, שאם מזמינים מחו"ל לא משלמים מע"מ עד מחיר מסוים שמפלה את הקמעונאי בישראל; בנוסף, אין רגולציה. נניח שאנחנו רוצים להביא אומגה 3 לצרכן – צריך לעשות זאת עם רכב מבוקר טמפרטורה וכללים נוקשים, ובהזמנה מאמזון לא תשלמו מע"מ וגם לא יהיו כללים למשלוח. המשמעות היא תחרות מאוד מורכבת ומאתגרת".

לוי הוסיף כי התחרות היא זו שתורמת לחדשנות וליעילות. "התחרות עושה טוב? זה נכון, במיוחד כשצריך להמציא ולהתייעל. צריך לזכור שהיה בעבר דיבור על קמעונאות שהולכת למות וקניוני ענק בארה"ב שיהפכו לאזורים עם קורי עכבישף אך בשנתיים האחרונות מתפכחים מכך והקמעונאות ממש לא מתה. צרכנים לא מסתפקים ברכישה ברשת, הם כן רוצים להגיע לחנות ולקבל את כל החוויה אבל אחרת – מהירה ותכל'ס. ללא תור ושלא יבלבלו להם את המוח. הם גם מצפים לחוויה, ולא רק להעמיס ולשלם. אלה האתגרים הגדולים – הנוחות והחוויה".

לוי ציין שישנם מוצרים חדשניים שיסייעו לצרכנים ברכישה מהירה: "למשל, יש מוצר של feet skin שמאפשר במהירות לסרוק את העור בגוף או הפנים ולתת המלצה מיידית וקונקרטית איזה מוצר נחוץ לעור של הלקוח. כרגע המוצר הזה קיים ב-15 סניפים, ובקרוב בכל הרשת. יש לנו גם מראה של memomi שמציגה איך כל מייקאפ, מסקרה או משקפיים יראו עליך מבלי לשים את המוצר על הגוף או הפנים".

בנושא שילוח המוצרים ללקוח הוסיף לוי כי "טכנולוגיה משמעותית שנכנס לרשת היא זו של חברת פבריק (fabric), שפיתחה את הליקוט הרובוטי היעיל ביותר בעולם. אנו מלקטים מאות מוצרים כל יום, שנשלחים למאות לקוחות. מלא רובוטים אוספים מוצרים ואנו יכולים לשלוח בתוך שעה לבית הלקוח את מה שהזמין, וזאת בזכות הטכנולוגיה של פבריק. הכלים הללו ילכו וישתכללו, וברור שלא נעמוד יותר בתור בעוד כשנה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות