אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס שירות בעידן החדש

מייסד ומנכ"ל טריגו: "האתגר שלנו: להסב חנויות קיימות לחנויות אוטונומיות"

מיכאל גבאי אמר את הדברים בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל. "אנחנו מפתחים טכנולוגיה שמאפשרת ללקוחות להיכנס לחנות, לבחור מוצר ולצאת בלי לעבור בקופות - וזה עתיד הקמעונאות"

02.12.2019, 10:52 | נורית קדוש

"אנחנו מפתחים טכנולוגיה שמאפשרת ללקוחות להיכנס לחנות, לבחור מוצר ולצאת בלי לעבור בקופות - וזה עתיד הקמעונאות"; כך הגדיר הבוקר (ב') מיכאל גבאי, מנכ"ל משותף ומייסד חברת טריגו, את חווית השירות העתידית, בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל.

הפלטפורמה שטריגו מפתחת משלבת ראייה ממוחשבת עם רשת מצלמות המסוגלת לעקוב בזמן אמת אחר תנועת הלקוחות בחנות והמוצרים שאספו, ובכך מבטלת את הצורך במעבר בקופה ביציאה. בנוסף, המערכת מסייעת בניהול המלאי באופן אוטומטי ובצמצום גניבות.

קראו עוד בכלכליסט

מייסד ומנכ"ל טריגו, מיכאל גבאי, צילום: אוראל כהן מייסד ומנכ"ל טריגו, מיכאל גבאי | צילום: אוראל כהן מייסד ומנכ"ל טריגו, מיכאל גבאי, צילום: אוראל כהן

הטכנולוגיה של החברה שייסד גבאי לפני כשנתיים עם אחיו דניאל, מבוססת על רקע ביטחוני ומודיעיני. "הקמנו סניף בלונדון וגייסנו 34 מיליון דולר מקרנות שונות. גם טסקו השקיעה בנו. אנחנו עובדים עם טסקו ושופרסל, ובחודשים הקרובים נוכל לחשוף עוד מספר רשתות מ-10 קמעונאי המזון הגדולים בעולם שיתחילו לעבוד איתנו", אמר גבאי.

"בארה"ב מזהים שהלקוחות נמצאים פחות זמן בחנויות, והסגמנט הכי צומח הוא זה של החנויות קטנות. גם שם, הנקודה הבעייתית היא הקופה, בגלל המתנה ממושכת להעברת מוצרים. אמזון הבינה את הבעיה ואת הפוטנציאל, ובונה רשת חדשה שנקראת אמזון גו", הסביר גבאי. "המערכת של טריגו דומה לזו שמשמשת את אמזון בחנויות אמזון גו שהשיקה, שגם בהן הרכישה מתבצעת ללא קופה. אולם בעוד שענקית הקמעונאות האמריקאית הקימה את החנות הראשונה שלה מאפס בהשקעה של מיליון דולר, את המערכת של טריגו ניתן להלביש על סניף קיים".

לפי גבאי, "האתגר שלנו הוא להסב חנויות קיימות לחנויות אוטונומיות. יש חנות בלונדון בשטח של 350 מ"ר, שם אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים של ניסוי, ובשנה הבאה נראה את החנויות הראשונות שלנו". גבאי הוסיף כי הטכנולוגיה מאפשרת לא רק להיכנס ולצאת ללא שימוש בקופה, אלא מציעה לקמעונאים שירותים נוספים - כמו ניטור מצב החנות בזמן אמת, מוצרי אבטחה, אופטימיזציה של פרסומות בחנות בזמן אמת, הבנת התנהגות הלקוחות בזמן אמת וניהול מלאי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות