אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
להיטי סייבר מאנדיי: בובות פרוזן ונינטנדו סוויץ' צילום: Disney

להיטי סייבר מאנדיי: בובות פרוזן ונינטנדו סוויץ'

צרכני אירוע המכירות המקוון הוציאו השנה סכום שיא של 9.4 מיליארד דולר, זינוק של 19.7% לעומת השנה שעברה; בין עשר בלילה עד שתיים לפנות בוקר הוציאו הגולשים כשליש מהסכום האמור - 2.9 מיליארד דולר

04.12.2019, 08:55 | שירות כלכליסט

צרכני סייבר מאנדיי הוציאו השנה סכום שיא של 9.4 מיליארד דולר, זינוק של 19.7% לעומת אירוע המכירות המקוון בתקופה המקבילה אשתקד. על כך דיווח אתר CNBC, לפי נתונים שפירסמה אדובי אנליטיקס המנטרת את העסקאות המקוונות של 80 מתוך 100 הקמעונאים המובילים בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

מתוך "פרוזן 2", צילום: Disney מתוך "פרוזן 2" | צילום: Disney מתוך "פרוזן 2", צילום: Disney

התמריץ הגדול למכירות הגיע בזכות פעילות הלילה. בין עשר בלילה עד שתיים לפנות בוקר הוציאו הגולשים 2.9 מיליארד דולר, כשליש מכלל ההכנסות של יום המכירות המקוון.

נוסף על רכישת כמות גדולה יותר של פריטים, הקונים רכשו גם מוצרים יקרים יותר לעומת 2018, ומחיר סל ממוצע היה גבוה ב־6% לעומת סייבר מאנדיי אשתקד.

קמעונאים עם הכנסות שנתיות של למעלה מ־1 מיליארד דולר נהנו מזינוק של 540% במכירות המקוונות בסייבר מאנדיי לעומת יום רגיל, וקמעונאים עם מכירות שנתיות נמוכות מ־50 מיליון דולר, רשמו זינוק של 337% לעומת יום רגיל.

המוצרים הפופולריים ביותר היו צעצועים של פרוזן 2, בובות L.O.L, טלוויזיות סמסונג, לפטופים של אפל וקונסולות המשחק נינטנדו סוויץ'. על פי הערכות אדובי, מכירות עונת החגים בארה"ב יגיעו ל־143.8 מיליארד דולר.

תגיות