אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טלכלל תשקיע מיליון דולר בחברת TechBuddy צילום: סיון פרג'

טלכלל תשקיע מיליון דולר בחברת TechBuddy

החברה בה משקיעה טלכלל היא סטארט-אפ שוודי שפיתחה מערכת תמיכה טכנית עם שירות עד הבית. הפתרון שלה נמצא בשימוש גם בישראל אצל חברות כגון פרטנר, בזק ובנקים

11.12.2019, 11:46 | מאיר אורבך
קבוצת טלכלל הודיעה היום (ד') על השקעה של מיליון דולר בחברת TechBuddy – סטארט-אפ שנוסד בשבדיה ב-2016 ושפיתח פלטפורמה להזמנת מומחי טכנולוגיה המסייעים בפתרון תקלות טכניות, הדרכות, התקנת והגדרת מכשירים ותוכנות בבית הלקוח. זו ההשקעה הראשונה של זרוע ההשקעות של קבוצת טלכלל. ההשקעה של טלכלל היא בפעילות הישראלית של TechBuddy.

קראו עוד בכלכליסט

TechBuddy פעילה במספר מדינות ברחבי אירופה ובישראל כבר משתפת פעולה עם חברות מתחום התקשורת, הפיננסים והשירות הציבורי, במטרה לתת מענה לכל גוף שרוצה להעביר את לקוחותיו תהליך דיגיטציה באופן חלק וקל. בין הגורמים עימם TechBuddyפועלת: פרטנר, יוניפר, בזק, LG, פלאפון, רשויות מקומיות, בנקים, עמותות וגופים ממשלתיים, חברות דיור מוגן ועוד.

יואב בן יקר מנכ יואב בן יקר מנכ''ל טלכלל | צילום: סיון פרג' יואב בן יקר מנכ

לאחרונה הודיעה קבוצת טלכלל, המחזיקה בשלל חברות מתחום השירותים הדיגיטליים כמו BUYME; ג'וביט; החברה להזזת הרים; גט סל; טלמסר; מיילביט ועוד, על הקמת זרוע השקעות המתמחה בסחר דיגיטלי. אל יוזמה זו רתם יואב בן יקר, מנכ"ל הקבוצה, את יונתן אלון ששימש במשך שבע שנים מנכ"ל BUYME, וזוהי השקעתם הראשונה.

יואב בן יקר, מנכ"ל טלכלל: "לאורך שנות פעילותה קבוצת טלכלל פיתחה התמקצעות בעולמות הסחר הדיגיטלי, מה שהופך את ההשקעה ב-TechBuddy למהלך טבעי ומתבקש במסגרת ההשקעה הראשונה של מיזם ההשקעות החדש שלנו. בישראל כ-1.3 מיליון איש נותרים מנותקים משירותים, או משלמים על שירותים שאינם מפעילים בשל קשיי התחברות ותקלות טכניות פשוטות. המומחים של TechBuddy מגיעים ישר הביתה, פותרים את הבעיה, מסירים חסמים ומאפשרים לחזור וליהנות מיתרונות הטכנולוגיה הביתית."

דניאל פלד, מנכ"ל TechBuddy: "הקמנו את המיזם מתוך הבנה שעולם הדיגיטל והמכשור האלקטרוני דוהר קדימה, ולא כולם עומדים בקצב. יתרה מכך, אנחנו מאמינים שלא כולם חייבים להיות גורו אלקטרוניקה. לכן, השירות שלנו מאפשר הזמנת מומחים לפתרון תקלות, התקנות של מוצרים והדרכות על מוצרים ושירותים דיגיטליים."

תגיות