אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קנס לבזק בינלאומי ולפרטנר - איחרו בניתוק מנויים

קנס לבזק בינלאומי ולפרטנר - איחרו בניתוק מנויים

בכוונת משרד התקשורת להטיל על בזק בינלאומי עיצום של 330 אלף שקל ועל פרטנר עיצום של 130 אלף שקל; החברות ניתקו מנויי אינטרנט לאחר פרקי זמן ממושכים, בניגוד לחוק שמורה על יום עבודה

15.12.2019, 16:45 | אביאור אבו

משרד התקשורת הודיע היום (א') לחברת בזק בינלאומי ולחברת פרטנר על כוונתו להטיל עליהן עיצומים כספיים בשל איחור בניתוק מנויי אינטרנט בשנים 2018-2017. בכוונת המשרד להטיל על בזק בינלאומי עיצום בסכום של 330 אלף שקל ועל פרטנר עיצום בסכום של 130 אלף שקל. גובה הקנסות נגבה על פי כמות התלונות, גובה ההכנסות של החברה והטיפול בהשבת הכספים ללקוחות.

קראו עוד בכלכליסט

על פי חוק, מנוי רשאי לבקש מחברת תקשורת בכל עת הפסקה מוחלטת של השירות ועל החברה לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לחברה. מתלונות של מנויים ומפעולות פיקוח שביצעו מפקחי משרד התקשורת, נמצא כי החברות, המשמשות כספק אינטרנט, ניתקו מנויים לאחר פרקי זמן ממושכים, לעתים של מספר חודשים וזאת כאמור בניגוד לחוק.

אינטרנט אינטרנט אינטרנט

על שתי החברות כבר הוטלו עיצומים בשל הפרות זהות בשנים 2015-2013. על פרטנר הוטל סכום של 170 אלף שקל ועל בזק בינלאומי סכום של 156 אלף שקל. בעקבות התערבות משרד התקשורת החברות השיבו כספים למנויים.

ממשרד התקשורת נמסר: "המשרד רואה התנהלות זאת בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק. אנו ממליצים לציבור לשים לב במעבר בין ספקי אינטרנט, להקפיד להודיע לספק הישן על ניתוק. יש לשים לב לחיובים בחשבונות, על מנת לוודא שלא משלמים כפול, על אותה תקופת זמן, גם לספק הישן וגם לספק החדש. היה ונתקלתם במצב כזה, יש לפנות לספק הישן לקבלת זיכוי ובמקרה שלא זכיתם לטיפול הולם, יש לפנות לתחום פניות הציבור במשרד התקשורת".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
יש לתת קנסות של מליונים לשם הרתעה.
הגיע הזמן שתטפלו בכל הגופים נותני השירותים, שגונבים את הציבור ואח"כ מושכים את הזמן כמה שיותר ומתעללים בצרכנים עד שמחזירים להם את כספם. הקנסות, כפי שנכתב פעמים רבות, מגוחכים ואינם מרתיעים את "נותני השירות"..... כשהקנסות יהפכו לסכומים של מליונים, רק אז תהיינה תוצאות התופעה נמשכת כבר שנים, הגיע הזמן לעשות משהו
ל.נ  |  17.12.19
4.
אני כבול לחברת פרטנר
לאחר שכימעט 8 חודש הייתי עים תקלות רבות החברה מסרבת לזכות אותי כחוק על התקוםה של התקלה ומה הטענה שאין דבר כזה זיכוי על תקלה כך טוענים אמרו לי ביגלל שקיבלת יותר מידיי זיכויים יותר לא תקבל ולא משנה עים היה טעויות או שגיות אז רציתי ליפני כמה חודשים לנייד את הקוים שלי לחברת פללאפון שם הובטח לי גם חבילה סלולר באותו מחיר שאני משלם לפרטנר אך עים 80 גיגה גלישה ולא 40 כפי שיש לי בפרטנר והובטח לי שעל כול תקלה ולא משנה כמה אני יקבל זיכויי ולא משנה כמה וללא הגבלה במידה והיה תקלות או שגיות ולא משנה
יקיר  |  15.12.19
לכל התגובות