אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
PlayerMaker הישראלית גייסה 10 מיליון דולר בסבב B צילום: איי אף פי

PlayerMaker הישראלית גייסה 10 מיליון דולר בסבב B

חברת הסטארט-אפ פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לעקוב אחר תנועת שחקנים במגרש. החברה כבר פעילה ב-10 מדינות. את הגיוס הובילה קבוצת FengHe

18.12.2019, 14:46 | הגר רבט
סטארט-אפ הספורט הישראלית PlayerMaker הודיעה השבוע על גיוס 10 מיליון דולר בסבב B בהובלת FengHe Group. החברה הישראלית שהוקמה לפי 5 שנים פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לעקוב אחר תנועת השחקנים ולקבל מידע מלא על כל מה שהם עושים על המגרש ובאימון.

קראו עוד בכלכליסט

הטכנולוגיה של PlayerMaker עושה שימוש בחיישנים בנעלי הספורטאים על מנת לעקוב ולנטר את התנועה שלהם, להשוות אותה למאגר נתונים מקיף בתחום הכדורגל ולספק תובנות מתאימות. המידע משפר את תהליכי קבלת ההחלטות של שחקנים ומאמנים, בעיקר עבור זיהוי כשרונות ומניעת פציעות.

הטכנולוגיה של PlayerMaker משפרת את היעילות של האימון, צילום: רויטרס הטכנולוגיה של PlayerMaker משפרת את היעילות של האימון | צילום: רויטרס הטכנולוגיה של PlayerMaker משפרת את היעילות של האימון, צילום: רויטרס

מהחברה נמסר כי השימוש בטכנולוגיה שלה חוסך לקבוצות הכדורגל המובילות מיליוני דולרים בשנה בשיפור תהליכי שיקום ובמניעת עומס על שחקנים מובילים.

PlayerMaker פעילה היום במעל ל-10 ארצות ונמצאת בשימוש מנועדונים כמו פולאהם, מנצ׳סטר סיטי, קריסטל פאלאס והנבחרת האולימפית של ארגנטינה.

מייסדי החברה הם גיא אהרון, יובל אודם ומורן גד והיא מעסיקה 45 עובדים בתל אביב ובלונדון. בחודש מאי שעבר הודיעה החברה על הצטרפותו של מאמן ארסנל לשעבר, ארסן ונגר, כמשקיע.

תגיות