אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמוטריץ' מגלגל את הקרדיט צילום: ששון תירם

סמוטריץ' מגלגל את הקרדיט

סמוטריץ' הפגין אצילות כשהעניק את כל הקרדיט לקודמו בתפקיד. אך המחווה הזו נראית יותר כמו תעודת ביטוח או ניסיון להזכיר לאזרחים מי האחראי האמיתי למצבה של רכבת ישראל

19.12.2019, 09:00 | ליאור גוטמן

שר התחבורה הנוכחי בצלאל סמוטריץ' הזמין אתמול את קודמו לתפקיד ישראל כץ לטקס השקת הקו החשמלי הראשון של רכבת ישראל המחבר בין ירושלים לתל אביב. כץ, שכיהן תקופת שיא במשרד – עשר שנים – היה זה שכפה על הרכבת לפתוח את הקו לפני שנה ושלושה חודשים, למרות שהיה חצי אפוי והגיע רק עד נתב"ג.

אתמול צייץ סמוטריץ' בטוויטר כי השלמת החיבור ל"ירושלים בירתנו הנצחית" היא רגע היסטורי. הוא לא שכח להודות לכץ וקינח בכך ש"המיזם הזה רשום על שמו".

בצלאל סמוטריץ בצלאל סמוטריץ' וישראל כץ אתמול | צילום: ששון תירם בצלאל סמוטריץ

יש שיאמרו שסמוטריץ' הפגין לא פחות מאצילות בכך שהעניק את כל הקרדיט לקודמו בתפקיד. אך כשבוחנים את כמות התקלות שהיו נחלתו של הקו מאז יצא לדרך, המחווה הזו נראית יותר כמו תעודת ביטוח או ניסיון להזכיר לאזרחים מי האחראי האמיתי למצבה של רכבת ישראל, ולתקלות שעוד יירשמו בקו בהמשך הדרך.

תגיות