אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Whizar הישראלית השלימה סבב סיד של 2.7 מיליון דולר צילום: Andrey Piletsky

Whizar הישראלית השלימה סבב סיד של 2.7 מיליון דולר

הטכנולוגיה שפיתחה חברת Whizar חוזה את מחיר כרטיס הטיסה מהרגע בו מבוצעת ההזמנה ועד מועד ההמראה; את הסבב הובילה אננה פרטנרס המתמחה בהשקעות בתחום טכנולוגיות תיירות

29.12.2019, 16:33 | הגר רבט
הסטארט-אפ הישראלית Whizar הודיעה היום (א') על גיוס סבב סיד בסך 2.7 מיליון דולר. את הגיוס בחברה שפיתחה טכנולוגיה לחיזוי מחירי טיסות, הובילה אננה פרטנרס (Anna Partners), בית השקעות המתמחה בתחום ה-Travel Tech. תלמה תיירות בבעלות ארז שמול היתה הראשונה להשקיע בחברה ואף הגדילה את אחזקותיה בסיבוב הנוכחי.

קראו עוד בכלכליסט

Whizar פיתחה טכנולוגיה שחוזה את מחיר כרטיס הטיסה מהרגע שבו מבוצעת ההזמנה ומבצעת את הרכישה במועד בו המחיר הוא הנמוך ביותר. מהחברה נמסר כי מחירן של כשליש מכלל ההזמנות ירד לאחר ביצוע ההזמנה, לעיתים בכ-90% ממחיר הכרטיס המקורי. לטענת היזמים, בשוק האמריקאי בלבד, ניתן לחסוך עד כ–11 מיליארד דולר בשנה במידה ומבצעים את הכרטוס בזמן האופטימלי.

Whizar, צילום: Andrey Piletsky Whizar | צילום: Andrey Piletsky Whizar, צילום: Andrey Piletsky

החברה מספקת את המערכת לסוכנויות נסיעות ומסרה כי כבר סיפקה את המערכת לאחת מסוכנויות הנסיעות הגדולות בארה"ב ולמפיצת הכרטיסים הגדולה באירופה. מהחברה נמסר כי יש לה עשרות לקוחות ביניהם כמה מהסוכנויות הגדולות בעולם. סה"כ היקף המכירות של כרטיסי טיסה בסוכנויות המחוברות כיום ל-Whizar הוא מעל 30 מיליארד דולר בשנה.

חברת Whizar הוקמה על ידי עמיר בלאיש (CEO), ארמון אברהמי (CTO) ותור לילו (CPO) והיא צפויה לשלש את כוח האדם בשנה הקרובה. החברה מעסיקה היום כ-15 עובדים.

תגיות