אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך תראה התיירות הדיגיטלית ב-2020?

יצאנו להאב הטראוולטק ב-LABS עזריאלי שרונה בתל אביב כדי לברר איך יראה עולם התיירות של המחר, ומה מחפש היום התייר הדיגיטלי

30.12.2019, 11:35 | מאור שלום סויסה

תחום הטראוולטק עשה קפיצה משמעותית בעשור האחרון, למען האמת הוא כמעט ולא היה קיים בעשורים שלפניו פרט למספר מצומצם של מנועי חיפוש המציעים פתרונות לינה מוגבלים.

היום אנחנו לא מצליחים להיזכר איך הסתדרנו בלי הכלים המקוונים לקביעת טיסה, חדרי מלון ורכב בכל מקום על הגלובוס, ובלי הסמארטפון שמכיל מפות, מדריכים ואפליקציות למוניות ותחבורה.

איך הסתדרנו בלי הכלים המקוונים, צילום: שאטרסטוק איך הסתדרנו בלי הכלים המקוונים | צילום: שאטרסטוק איך הסתדרנו בלי הכלים המקוונים, צילום: שאטרסטוק

אז מה עוד אפשר לבקש?

 

תעשיית הטכנולוגיה אימצה מאוד את את התחום התיירות, וההשקעות לפתרונות נוספים ומגוונים זורמים: לדוגמה, ב-2018 הושקעו 5.7 מיליארד דולר בחברות בתחום הטראוולטק בעולם.

בישראל קיימים יותר מ-400 סטארט-אפים בתחום, שמנסים לשכלל ולעצב את חווית התייר הדיגיטלי במגוון תחומים.

שוחחנו עם אנשי מפתח בסטארט-אפים המסקרנים בתחום הטראוולטק בישראל:

roomer שמציעה החלפת חדרים ברשת ובכך מוזילה את המחירים בעשרות אחוזים.

Arbitrip, שפתחה פלטפורמה מקוונת לייעול חווית נסיעות העסקים עבור עובדים וארגונים שעד כה היו נאמנים לסוכן הנסיעות, bitemojo שמייצרת חוויות וסיורים קולינריים דרך אפליקציה וממציאה מחדש את עולם הסיורים המודרכים.

כל החברות ניסו לצייר לנו תמונה של התייר ועולם התיירות בעשור הבא.

שוחחנו גם עם מנהל הפעילות המסחרית של וירג'ין אטלנטיק ישראל, ניקולס בטלס, שהצהיר כי חברת התעופה תרצה לייצר שיתופי פעולה עם חברות מקומיות והשקעות בסטארט-אפים שיוכלו להועיל ולשפר עבורה את חווית הטיסה בעתיד, והדגיש שהדאטה הוא המפתח להבין את הצרכים המשתנים תדיר של הלקוחות שלהם.

תגיות