אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפסגון גייסה 16 מיליון דולר במסגרת סבב ראשון צילום: יח"צ

אפסגון גייסה 16 מיליון דולר במסגרת סבב ראשון

החברה מפתחת שירות תוכנה שמנטר אפליקציות ענן מרחוק. גיוס זה מצטרף לגיוס קודם של כ-20 מיליון דולר; הסבב הנוכחי הובל בידי קרן USVP ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Lightspeed Venture Partners ו-StageOne Ventures

16.01.2020, 16:07 | מאיר אורבך
חברת הסטארט אפ הישראלית אפסגון (Epsagon) גייסה 16 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון בהובלת קרן USVP, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Lightspeed Venture Partners ו-StageOne Ventures. עד היום גייסה החברה כ- 20 מיליון דולר. ההשקעה החדשה מיועדת לסייע לשלב הבא בצמיחתה של החברה הכולל פיתוח ושדרוג טכנולוגיית המוצר וגיוסים בתחומי השיווק והמכירות. על פי החברה, בסיס הלקוחות שלה גדל באופן ניכר במהלך השנה האחרונההכולל פיתוח ושדרוג טכנולוגיית המוצר וגיוסים בתחומי השיווק והמכירות.

קראו עוד בכלכליסט

Epsagon הוקמה ב-2017 על ידי ניצן שפירא ורן רבנזפט ומונה כיום כ-30 עובדים במשרדים בניו יורק, סן פרנסיסקו ותל אביב. היא פועלת בתצורת תוכנה כשירות (SaaS) ומספקת ניתוח אוטומטי מלא מקצה לקצה. מוצרי החברה מאפשרים למפתחים לנטר, לזהות ולתקן במהירות אפליקציות בענן ואת השירותים המבוזרים השונים המנוהלים על ידי ספקי הענן.  

מייסדי Epsagon רן רבנזפט וניצן שפירא, צילום: יח"צ מייסדי Epsagon רן רבנזפט וניצן שפירא | צילום: יח"צ מייסדי Epsagon רן רבנזפט וניצן שפירא, צילום: יח"צ

“לאפסגון יש את כל האלמנטים של חברה מנצחת: חזון ייחודי, הנהגה חזקה, טכנולוגיה פורצת דרך וקהל לקוחות מוביל בתחומו שנשען על החברה ותלוי בה על מנת שהעסק שלו, והאפליקציות עליהן הוא מסתמך, ירוץ חלק", אומר ז'אק בנקוסקי, שותף בקרן USVP. "הצמיחה של Epsagon בשנה האחרונה מדגימה מיכולותיה של ההנהלה הבכירה והצוות להתפתחותה ומציבה אותה כטכנולוגיית חובה בשוק." 

“שירותים מבוזרים בענן מאפשרים לחברות וארגונים לבנות אפליקציות מהר מאי פעם; אבל להבין מה באמת עובד ומה לא, נשאר בגדר אתגר", אומר ניצן שפירא, מנכ"ל ומייסד Epsagon. "לפני שנתיים החלטנו להקים את Epsagon כדי לטפל בדיוק בבעיה הזאת, והיום אנחנו ממשיכים עם קידום הטכנולוגיה שלנו בהתאם לגדילת השוק והשימוש הנרחב בשירותים מבוזרים בענן. עם הסבב הגיוס החדש, אנחנו מתכננים להגיע להרבה יותר לקוחות, להנגיש להם את האפשרות להאיץ את יכולות ומהירות הפיתוח שלהם ולפתור בעיות בשניות עם הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו - Payload Visibility. אפסגון גורמת למודל שירותי הענן להיראות מועיל ואטרקטיבי יותר גם לעסקים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות