אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסטארט־אפ הישראלי WiseShelf נכנס ל־14 סניפי סופר־פארם צילום: אביגיל עוזי

הסטארט־אפ הישראלי WiseShelf נכנס ל־14 סניפי סופר־פארם

החברה תסייע לרשת הפארם לשלוט על המתנהל במדפי החנויות שלהם בכל רגע נתון. סופר-פארם היא גם בין המשקיעות של החברה

27.01.2020, 08:26 | מאיר אורבך

אחת הבעיות הגדולות של הקמעונאים היא היכולת לשלוט על המתנהל במדפי החנויות שלהם בכל רגע נתון. הסטארט־אפ הישראלי WiseShelf מציע פתרון יעיל לבעיה, שלאחרונה הותקן ב־14 סניפי סופר־פארם.

קראו עוד בכלכליסט

מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא, צילום: אביגיל עוזי מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא | צילום: אביגיל עוזי מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא, צילום: אביגיל עוזי

הרשת היא גם בין המשקיעות של החברה, שגייסה עד היום 2.6 מיליון דולר. בשיחה עם “כלכליסט” מסביר מנכ”ל WiseShelf שלום נקדימון את היתרון הגדול של החברה: “ב־2017 היינו בסניף וחצי עם 150 מדפים, כיום אנחנו כבר ב־14 סניפים על מאות מדפים. המערכות שלנו משלבות בין חיישנים ומצלמות, אשר בודקים באופן שוטף את מה שקורה על המדף. לקמעונאים אין כיום מידע בזמן אמת מה קורה במדפים שלהם. יש לנו מוצר עם חיישני אור שמודדים את התפשטות האור בחנות, ויש לנו אלגוריתם שיודע להבדיל כמה מוצרים יש על המדף. כל מוצר שחסר נותן אור שונה. בזכות הטכנולוגיה שפיתחנו אנחנו יודעים להבדיל אם זה צל, מדף ריק או מדף מלא. כמו כן, הוספנו מצלמה שתבדוק שהמוצר אכן נמצא במקום, שזה המוצר הנכון ושהמיקום שלו מדויק”. נקדימון הוסיף כי החברה בקשר גם קמעונאים באירופה ובארה”ב.

WiseShelf נולדה בנילסן אינובייט, החממה וקרן ההשקעות של נילסן. מנכ”ל החממה דב ירקוני מסביר שהשינוי הגדול אצל החברה התחיל כאשר היא הצליחה להעביר את כל המוצרים שלה למוצרים אלחוטיים, כך שאינם תלויים במקור כוח חיצוני. “אני מאמין שיש כאן פוטנציאל עצום”, אמר ירקוני.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות