אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מפראדה ועד לואי ויטון: אלה מותגי היוקרה השווים ביותר בעולם צילום: שאטרסטוק

מפראדה ועד לואי ויטון: אלה מותגי היוקרה השווים ביותר בעולם

לפי דירוג של חברת אינטרברנד, מותגי היוקרה רשמו את הזינוק החד ביותר ב-2019 מבין כלל המותגים; מי במקום הראשון?

01.02.2020, 22:57 | שירות כלכליסט

חברת הייעוץ השיווקי אינטרברנד פרסמה את דירוג 100 המותגים המובילים בעולם ל-2019. מגזר היוקרה עקף את מותגי הטכנולוגיה - ורשם את שיעור הצמיחה הממוצע הגבוה ביותר, 11%.

קראו עוד בכלכליסט

לתשעת מותגי היוקרה המובילים יש הערכת שווי כוללת של כ-117.8 מיליארד דולר.

בראש רשימת מותגי היוקרה נמצא לואי ויטון , עם שווי של 32.2 מיליארד דולר, וצמיחה שנתית של 14%. גוצ'י צוין כמותג היוקרה בעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם - 23%.

בחמשת המקומות הראשונים בדירוג הכללי, אגב, נמצאות אפל, גוגל, אמזון, מיקרוסופט וקוקה-קולה.

כדי לאמוד ערכו של מותג, ניתחו מחברי הדירוג, בין השאר, את הביצועים הכלכליים שלו ואת התפקיד שיש לו בהחלטות רכישה.

לפניכם רשימת המותגים ששלטו במגזר היוקרה ב-2019:

9. פראדה (Prada)

פראדה, צילום: גטי אימג פראדה | צילום: גטי אימג'ס פראדה, צילום: גטי אימג

פראדה הוערך בשווי של 4.8 מיליארד דולר, ירידה של 1% לעומת 2018. הגיע למקום ה-100 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים.

8. ברברי (Burberry)

ברברי, צילום: שאטרסטוק ברברי | צילום: שאטרסטוק ברברי, צילום: שאטרסטוק

לברברי הערכת שווי מותג של 5.2 מיליארד דולר ושיעור צמיחה של 4%. הגיע למקום ה-96 ברשימת המותגים המובילים מכל המגזרים.

7. טיפאני אנד קו (.Tiffany & Co)

טיפאני, צילום: איי פי טיפאני | צילום: איי פי טיפאני, צילום: איי פי

מקום 94 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים (לעומת 83 ב-2018), עם הערכת שווי מותג של 5.3 מיליארד דולר - ירידה של 5%.

6. דיור (Dior)

דיור, צילום: שאטרסטוק דיור | צילום: שאטרסטוק דיור, צילום: שאטרסטוק

מקום 82 ברשימת המותגים המובילים מכל המגזרים, עם הערכת שווי של כ-6 מיליארד דולר ושיעור צמיחה של 16%.

5. קרטייה (Cartier)

קרטייה, צילום: גטי אימג קרטייה | צילום: גטי אימג'ס קרטייה, צילום: גטי אימג

למרות שירדה במקום אחד בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים (מ-67 ל-68), שיעור הצמיחה של קרטייה לא ירד ב-2019, ועמד על 7%; שווי המותג היה 8.2 מיליארד דולר.

4. גוצ'י (Gucci)

גוצ גוצ'י | צילום: שאטרסטוק גוצ

מקום 33 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים, עם הערכת שווי של 15.9 מיליארד דולר וצמיחה של 23% ב-2019.

3. הרמס (Hermès)

הרמס, צילום: שאטרסטוק הרמס | צילום: שאטרסטוק הרמס, צילום: שאטרסטוק

הגיע למקום ה-28 בדירוג הכללי, עם הערכת שווי מותג של 17.9 מיליארד דולר וצמיחה של 9%.

2. שאנל (Chanel)

 

שאנל, צילום: שאטרסטוק שאנל | צילום: שאטרסטוק שאנל, צילום: שאטרסטוק

שאנל מדורגת במקום ה-22 בדירוג הכללי, עם הערכת שווי מותג של 22.1 מיליארד דולר וצמיחה של 11%.

1. לואי ויטון (Louis Vitton)

ללואי ויטון הערכת שווי מותג של 32.2 מיליארד דולר, וצמיחה של 14%. מדורג במקום ה-17 מבין כל המותגים.

לואי ויטון, צילום: גטי אימג לואי ויטון | צילום: גטי אימג'ס לואי ויטון, צילום: גטי אימג

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות