אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בעלי עסקים: שפרו הופעתכם בגוגל מפות צילום: Wccftech

בעלי עסקים: שפרו הופעתכם בגוגל מפות

קחו בעלות על הפרופיל העסקי והפכו את תיאור בית העסק לייחודי ומפורט - טיפים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שיהפכו את העסק לנגיש למיליארד משתמשים ברחבי העולם

11.02.2020, 13:47 | שירות כלכליסט

שירות Google מפות שחגג בסוף השבוע האחרון 15 שנה, הפך במהלך השנים לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק של בתי עסק. השירות כולל המלצות על בתי עסק, דירוגים וביקורות. העדכון האחרון לגוגל מפות שיצא בסוף השבוע אף מדגיש את השימוש של השירות ככלי שיווקי לבעלי עסקים.

קראו עוד בכלכליסט

אם אתם בעלי עסקים קטנים או בינוניים, תוכלו להשתמש בשירות כדי להגדיל את כמות האנשים שמוצאים אתכם כאשר הם מגיעים לסביבתכם או מחפשים עסק מהסוג שלכם. קבלו כמה עצות מגוגל כדי להפוך את העסק שלכם לנגיש למיליארד משתמשים ברחבי העולם:

1. הצעד הראשון הוא לקחת בעלות על הפרופיל העסקי שלהם ב-Google - תדאגו לבצע אימות ככה שתוכלו גם לעדכן את המידע שם. באפשרותכם גם להוסיף מנהלים לעמוד העסקי, ככה שלמספר אנשי צוות תהיה גישה.

2. שימרו על העמוד העסקי שלכם מעודכן - שימו לב שהכתובת, מספר הטלפון וכתובת האתר שלכם מעודכנים. לא פחות חשוב מכך, שימו לב ששעות וימי הפעילות שלכם מדויקים. אין להמעיט בחשיבות הוספת המידע המלא לעמוד העסקי שלכם. בסקר שנערך בנושא, 70% מהמשתמשים הצהירו כי יעדיפו לבקר בבית עסק עם פרטים מלאים ו-50% מהם הצהירו כי יש סיכוי רב יותר שיבצעו עסקה בבית עסק שכזה.

3. הפכו את תיאור בית העסק שלכם לייחודי ומפורט - הדגישו מה הופך את העסק שלכם למיוחד בין אם במוצרים או שירותים שרק אתם מציעים. אל תחששו מלהיכנס לפרטים, באפשרותכם להציג גם קטלוג או תפריט בעמוד העסק שלכם. בנוסף, הוסיפו את פיצ׳ר שאלות ותשובות על בית העסק שלכם. כך, תוכלו לענות על שאלות שחוזרות על עצמן.

4. משכו תשומת לב ושמרו על שפת המותג שלכם עם תמונת רקע שמתארת בצורה הטובה ביותר אתכם ואל תשכחו להציג גם את הלוגו שלכם. בנוסף, שווה גם להעלות אלבום תמונות שמשקף את החווייה והמוצרים שאתם מציעים. פרופיל עסקי עם תמונות מביא ל- 42% יותר בקשות מסלול הגעה. בנוסף, 90% מהאנשים אומרים שיש סיכוי גבוה יותר שהם יגיעו אל בית העסק אם תמונות שלו מופיעות בחיפוש Google ובמפות Google.

5. הציגו הצעות ועדכונים בפוסטים - פרסמו פוסטים בעמוד העסקי שלכם במפות Google. הפוסטים יכולים לשמש אתכם לעדכן את הלקוחות בהודעות מיוחדות, להזמין אותם לאירועים ולהציע גם מבצעים והנחות. (הוראות לפרסום פוסטים ב-Google).

6. דאגו לדירוג שלכם וקיימו דיאלוג עם הלקוחות שלכם - עודדו את קהל הלקוחות שלכם לדרג את חוויית השירות שקיבלו מכם. אל תשכחו להגיב בחזרה לדירוגים שהם יפרסמו בעמוד העסקי שלכם ולענות על שאלות. בנוסף, הפעילו את פיצ׳ר שליחת ההודעות מהעמוד העסקי שלכם (הוראות לשליחת הודעות ישירות לעסקים).

העדכון של גוגל מפות

בסוף השבוע יצא העדכון למפות Google במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS עם עיצוב חדש הכולל חמש לשוניות: בסביבה (Explore), מידי יום (Commute), נשמרו (Saved), תוכן חדש (Contribute) ועדכונים (Updates), כאשר הרלוונטיים ביותר עבור בעלי עסקים הם "בסביבה", "תוכן חדש" ו"עדכונים".

בסביבה - בלשונית זו תמצאו מידע, דירוג וביקורות על כ- 200 מיליון בתי עסק ומקומות ברחבי העולם ביניהם מסעדות, ברים ואטרקציות תיירותיות.

מידי יום - אם אתם מתניידים ברכב, באופניים או בתחבורה ציבורית, הלשונית הזו תסייע לכם להגיע ליעד בדרך היעילה ביותר. הגדירו את מסלול הנסיעה היומית שלכם ותהנו עדכוני תנועה בזמן אמת, שעת הגעה ודרכים חלופיות.

גוגל מפות, צילום: Wccftech גוגל מפות | צילום: Wccftech גוגל מפות, צילום: Wccftech

נשמרו - ישנם מעל ל-6.5 מיליארד מקומות שנשמרו על ידי אנשים ב-מפות Google. הלשונית תאפשר לכם לצפות במקומות שאתם ואחרים שמרתם, לשתף המלצות עם חברים ולהתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם.

תוכן חדש - מאות מיליוני אנשים מוסיפים מידע ל-מפות Google אודות מקומות בהם ביקרו. בלשונית זו תוכלו לשתף בקלות מידע כמו רחובות וכתובות, דירוג בתי עסק ותמונות. כל תוכן שתעלו ל-מפות Google מסייע לאחרים לגלות מקומות חדשים ולתכנן תכניות.

עדכונים- זוהי לשונית חדשה שכל תפקידה לגלות לכם את המקומות הטרנדיים ביותר. היא מאפשרת לפנות ישירות לבית העסק בנוסף למציאתו, שמירתו ושיתוף המלצות עליו.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות