אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום בגוגל כבר מעל 15 שנה: גוגל מפות חוגגת 15 שנים קרדיט pixabay

פרסום בגוגל כבר מעל 15 שנה: גוגל מפות חוגגת 15 שנים

מאז שהגיעה לאוויר העולם לפני 15 שנה, הפכה גוגל מפות למדריכת הדרך שלנו. איננו צריכים לשאול יותר עוברי אורח איך להגיע למקום מסוים. גוגל מפות עוזרת לאתר לא רק כתובות פרטיות או מקומות ציבוריים, אלא גם בתי עסקים. כך שאם אתם מחפשים בית קפה, מספרה או משרד לעורכי דין, אתם יכולים בהחלט להשתמש בגוגל מפות. בדרך זו, פרסום בגוגל מעולם לא היה קל יותר.

17.02.2020, 16:15 | בשיתוף 144B

איך כל זה התחיל?

לא שמנו לב, וכבר עברו 15 שנים מאז הייווסדה של גוגל מפות. במקור, השירות גוגל מפות פותח על ידי שני אחים דנים אשר עבדו בחברה האוסטרלית Where 2 Technologies. בתחילת הדרך חשבו האחים לתכנת את התוכנה להורדה, אך עד מהרה היא הפכה למוצר אינטרנטי אשר מתממשק בקלות עם גוגל. גוגל, מצדה, רכשה את המוצר ב-2004, ואט אט הפכה אותו לגוגל מפות שאנו מכירים בימינו. רבים משתמשים בגוגל מפות מכל מקום ומכל מכשיר, בין אם מדובר במחשב שולחני גדול או מכשיר סמארטפון קטן.

השינויים באים עם הגיל

אחרי עשור וחצי מגיע הרגע לשנות מעט את העיצוב. וזה בדיוק מה שעושים בגוגל. קבלו את השינויים העיצוביים של האייקונים שכדאי להכיר:

• בסביבה (Explore) – זוהי הלשונית הראשית של גוגל מפות המציגה לכם מידע על מיליוני בתי עסקים בארץ ובעולם במגוון רחב של תחומים: טכנולוגיה, שירות לציבור, אטרקציות לתיירים, מסעדות, ברים ועוד.

• נשמרו (Saved) – מגיעים ליעד מסוים לעתים קרובות? תוכלו לשמור אותו בלשונית "נשמרו" ולמצוא אותו במועד מאוחר יותר, במקום להקליד אותו שוב ושוב.

• מידי יום (Commute) – מיועדת יותר לאנשים שצריכים להגיע ליעד קבוע מדי יום ביומו. לדוגמה, מהבית אל העבודה.

• עדכונים (Updates) – לשונית זו מצביעה על מקומות טרנדיים וחדשים שכדאי להכיר.

• תוכן חדש (Contribute) – ביקרתם במסעדה מיוחדת ורוצים לספר על כך לחברים? לשונית "תוכן חדש" מאפשרת לכם לשתף מידע בקלות ואף לדרג את בתי העסק.

מפה, קרדיט pixabay מפה | קרדיט pixabay מפה, קרדיט pixabay

מצטרפים לגוגל מפות

בתי עסק רבים מעוניינים לבצע פרסום בגוגל בעזרת גוגל מפות, ולא בכדי. כלי זה מאפשר חשיפה גדולה לבית העסק, עוד לפני שעושות זאת תוצאות החיפוש האורגניות. אז אם גם אתם, כבעלי עסק, רוצים להופיע במנוע החיפוש של גוגל, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להיכנס לקישור ההרשמה.

לאחר מכן, יש למלא פרטים על העסק שלכם: מילות חיפוש רלוונטיות, שם העסק, תיאור העסק, דרכים ליצירת קשר ורצוי גם תמונות. לאחר שסיימתם להזין את כל הפרטים ואישרתם אותם, גוגל תרצה לבצע זיהוי כדי לאמת את הימצאותו של העסק שלכם. אתם תקבלו קוד אימות לנייד שלכם ותצטרכו להזין אותו. לאחר מכן, לגוגל ייקח בין שבוע או שבועיים כדי לאשר אתכם, והעסק יופיע במפות של גוגל. ולבסוף, אף על פי שלא תמיד אפשר לשלוט על הביקורות בגוגל, ניתן לבקש מכמה לקוחות קבועים ומרוצים לכתוב עליכם המלצות חמות בגוגל מפות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות