אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקונסולה לא הרגה את המחשב: "ה-Xbox לא יכול להגיע לאותה רמת שליטה" צילום: overwolf

30 דקות או פחות

הקונסולה לא הרגה את המחשב: "ה-Xbox לא יכול להגיע לאותה רמת שליטה"

אורי מרשנד, מנכ"ל ומייסד Overwolf, מאמין שהמחשב האישי ימשיך להוביל בשוק הגיימינג, מסביר איזה נתח מתכנן הסטארט-אפ שלו לקחת מהשוק שמגלגל מיליארדים ולמה אין עוד חברות ישראליות בתחום

23.02.2020, 14:33 | שירות כלכליסט

המחשב האישי הוספד בשנים האחרונות שוב ושוב, גם כשזה מגיע לתחום הגיימינג - כשאפשר לשחק בכל רגע בסמארטפון שגם ככה נמצא איתנו או באמצעות קונסולה שיוצרה במיוחד עבור משחקים, מי צריך מחשב? הנתונים מראים שעוד יש מקום למחשב האישי וגם אורי מרשנד, מנכ"ל ומייסד Overwolf, חושב שהדיווחים על מות המחשב מוקדמים מדי.

אורי מרשנד, צילום: overwolf אורי מרשנד | צילום: overwolf אורי מרשנד, צילום: overwolf

קראו עוד בכלכליסט

"שוק הגיימינג כולו מוערך ביותר מ-100 מיליארד דולר, ומחשבים אישיים תופסים מתוכו בערך שליש", מסביר מרשנד. "יש היום משחקים שאי אפשר לשחק בקונסולות אלא רק במחשב. יש דברים שבהם ה-Xbox לא יכול להגיע לרמת שליטה שיש במחשב, ועובדה שגם השחקנים הבולטים בתחום בוחרים לשחק בו".

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

ל-Overwolf יש אינטרס שהמצב הזה יימשך - החברה מפתחת פלטפורמה שדרכה אפשר להתקין תוספות שונות למשחקי וידיאו ופועלת על מחשבים אישיים. מה גרם לאורי מרשנד, טייס חיל אוויר להיות מחלוצי התעשייה הזו בארץ, איך לא מוותרים גם אחרי 10 שנות יזמות, למה אין בארץ עוד חברות שפועלות בתחום הזה ואיזו מחמאה הוא קיבל מבכיר באחת מיצרניות המשחקים הגדולות בעולם? כל התשובות בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".

הקונסולה לא הרגה את המחשב: "ה-Xbox לא יכול להגיע לאותה רמת שליטה"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהקונסולה לא הרגה את המחשב: "ה-Xbox לא יכול להגיע לאותה רמת שליטה"

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות