אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל גייסה 1,500 עובדים לאונליין צילום: אביגיל עוזי

שופרסל גייסה 1,500 עובדים לאונליין

גלי הפיטורים בתחום המלונאות וההסעדה אפשרו לרשתות שופרסל וויקטורי לקלוט עובדים לליקוט הזמנות אונליין ולקצר את זמני ההמתנה לאספקה: זמני ההמתנה עומדים כעת על 48 שעות בממוצע מרגע ההזמנה

24.03.2020, 08:34 | נורית קדוש
גלי הפיטורים בתחום המלונאות וההסעדה אפשרו לרשתות שופרסל וויקטורי לקלוט עובדים לליקוט הזמנות אונליין ולקצר את זמני ההמתנה לאספקה. שופרסל גייסה כ־1,500 עובדים בשבוע החולף וצמצמה את זמני ההמתנה למשלוחי אונליין משבוע וחצי־שבועיים ליומיים בלבד.

קראו עוד בכלכליסט

בוויקטורי גם כן גייסו מאות עובדים לליקוט, וזמני ההמתנה עומדים כעת על 48 שעות בממוצע מרגע ההזמנה. "אנחנו חווים זינוק בהזמנות באונליין בהיקפים שלא האמנו שניתן אי פעם להגיע אליהם", מסר אייל רביד, המנכ"ל ובעל השליטה ברשת ויקטורי.

 , צילום: אבי רוקח צילום: אבי רוקח  , צילום: אבי רוקח

"גיוס העובדים אפשר לנו להוריד את זמן ההמתנה לכמה ימים בודדים, כאשר השאיפה שלנו להגיע ל־48 שעות בכל האזורים”. בנוסף לזמני ההמתנה הארוכים, התמודדו הרשתות עם קושי לספק את המוצרים שהזמינו הצרכנים וסיפקו הזמנות חלקיות.

לדברי רביד, החוסרים הושלמו. "נכון לעכשיו, אין חוסרים ויש מלאים בכל הקטגוריות. לצערי, בהסתכלות קדימה, ייתכנו חוסרים במוצרים כשרים לפסח, בגלל כמות המשפחות שנשארות בארץ והיערכות כוחות הביטחון שרכשו כמויות חריגות בגודלן של מוצרים כשרים לפסח, לטובת אנשיהם שנדרשו להישאר בבסיסים”.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות