צילום: shutterstock
תעשיית הגיימינג העולמית משיקה קמפיין למלחמה בקורונה
ענקיות הגיימינג הבילאומיות הודיעו על השקת קמפיין שיעודד שחקנים ושחקניות לשמור על כללי הבטיחות ויספק להם אינפורמציה וחיבור חברתי, בין הענקיות: Activision Blizzard, הרשת החברתית לגיימינג Twitch, אמזון ויוטיוב
29.03.2020, 11:49 | הגר רבט
ענקיות הגיימינג הבילאומיות הודיעו הלילה (א') על השקת קמפיין עם התגית PlayApartTogether# שיעודד שחקנים ושחקניות לשמור על כללי הבטיחות שהתווה ארגון הבריאות העולמי ויספק להם אינפורמציה וחיבור חברתי. בין החברות שלוקחות חלק בקמפיין פלייטיקה הישראלית-סינית, כמו גם Activision Blizzard, פלטפורמת Twitch, Zynga, פלטפורמות הגיימניג של אמזון ויוטיוב וחברות נוספות. סך הכל 18 ענקיות מתחום המשחקים התגייסו לקמפיין.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
הקמפיין יכלול הטמעה של מסרי ארגון הבריאות העולמי (WHO) שנועדו להאט את התפשטות המחלה: שמירה על מרחק, שטיפת ידיים וקודים התנהגותיים והיגייניים נוספים.
כל זה באמצעות אירועים מיוחדים, פעילויות, פרסים וכדומה שיופצו במרחב הווירטואלי ויפיצו את המסר: ״היכן שלא תהיה ואיזה משחק שלא תשחק, אתה יכול לעשות לעשות את ההבדל״.
רוברט אנטקול, מנכ״ל פלייטיקה, מסר: ״אנחנו בפלייטיקה מאמינים שמשחק הוא חלק אינטגרלי מהחיים גם בזמנים קשים. אנחנו גאים לקדם את המסרים של ארגון הבריאות העולמי ולהצטרף לקואליציה של הגורמים המובילים בתעשיית המשחקים על מנת לתמוך בקמפיין PlayApartTogether#. כחלק מהתגובה החשובה למגפת הקורונה, פלייטיקה מחוייבת לגמרי לסיע לאנשים ברחבי העולם לשמור של בטיחותם ולחוש מחוברים״.
תגובה אחת לכתיבת תגובה