אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תוקנה התקלה במקס שמנעה מלקוחות מלשלם בעסקאות פיזיות

תוקנה התקלה במקס שמנעה מלקוחות מלשלם בעסקאות פיזיות

החברה מסרה שהתקלה שגרמה לשיבושים - תוקנה; עוד דווח שם כי ממילא יש ירידה חדה בכמות העסקאות בעקבות משבר הקורונה

06.04.2020, 19:17 | רחלי בינדמן

תקלה שנרשמה היום (ב') בחברת כרטיסי האשראי מקס מנעה מלקוחות מלשלם בעסקאות פיזיות. בשעות הערב מסרה החברה כי התקלה תוקנה.

קראו עוד בכלכליסט

מקס  דיווחה אחר הצהריים באתר הפייסבוק שלה כי "בשל תקלה טכנית אנו חווים שיבושים קלים בפעילות השוטפת. אנחנו פועלים לתיקון התקלה, מוקדי השירות והדיגיטל ישובו לפעילות בהקדם. מתנצלים על אי הנוחות".

בסביבות 19:15 מסרה החברה כי "פעלנו מיד לתיקון התקלה וכעת השירותים שבו לפעילות סדירה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".

בחברה מדווחים כי ממילא יש ירידה חדה בכמות העסקאות בעקבות משבר הקורונה, אם כי עבור לקוחות שהמתינו בתורים הארוכים ברשתות המזון לגלות בעת התשלום שהכרטיס לא עובר אינה חוויה נעימה.

אחד מנפגעי התקלה סיפר: "יומיים לפני ערב חג הפסח מגלים לקוחות שלאחר שהצליחו להגיע לסופרמרקט וליקטו מוצרים במשך שעה ארוכה ועמדו בתור - אין באפשרותם לשלם עליהם בקופה בשל תקלה טכנית של מקס. החברה לא עדכנה את לקוחותיה על כך וכשפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה בנושא דיווחה רק על בעיות תקשורת ולא על בעיות אישור עסקאות. רק לאחר תגובות פומביות של לקוחות בנושא, שהתלוננו שהכרטיסים לא עובדים בארץ ובעולם, הודתה החברה שגם בעיה זו קיימת".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות