אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכל בסל־קל אחד: מענה הוליסטי לאמהות טריות צילום: יבגניה ימפולסקיה

הכל בסל־קל אחד: מענה הוליסטי לאמהות טריות

האפליקציה החדשה "Jama" מספקת פתרון הוליסטי ומבוסס מיקום לנשים בהיריון ולאמהות טריות. "אנחנו מאפשרים לראשונה התאמה מדויקת בין האם לצרכיה"

20.04.2020, 08:33 | רעות ברנע

אין אמא טרייה שאין לה מיליון שאלות. לעולם הזה נכנס שחקן חדש ורציני, אפליקציה בשם "Jama" (מהמילה "ג'מעה", חבר'ה בערבית), שמטרתה להעניק מענה הוליסטי, One-stop-shop, לנשים בהיריון ובשנות ההורות הראשונות.

מאחורי היוזמה עומדים האחים מיה וכפיר דיין, וכמו כל יוזמה מוצלחת — גם היא החלה מסיפור אישי. "נכנסתי לעולם ההורות לפני שלוש שנים", מספרת מיה, עורכת דין במקצועה, "הרגשתי שלא משנה כמה הייתי מוקפת, עדיין הייתי לבד. הרשת אמנם מלאה בקבוצות ועצות, אבל לא תמיד ידעתי מה נכון עבורי. מכאן צמח הרעיון". מיה גייסה לעניין את אחיה כפיר, לשעבר סמנכ"ל ב"פטרוטק תעשיות" שעסק בעיקר ביצוא, שיווק דיגיטלי ויזמות. יחד יצאו למחקר ארוך על השירותים, הפעילויות וקבוצות התמיכה שקיימות עבור הורים טריים בכל הארץ.

מייסדי Jama, מיה וכפיר דיין. להתאים לכל אמא את הפעילויות שמתאימות לה, צילום: יבגניה ימפולסקיה מייסדי Jama, מיה וכפיר דיין. להתאים לכל אמא את הפעילויות שמתאימות לה | צילום: יבגניה ימפולסקיה מייסדי Jama, מיה וכפיר דיין. להתאים לכל אמא את הפעילויות שמתאימות לה, צילום: יבגניה ימפולסקיה

זה מה שהוליד, כעבור שנתיים, את Jama. זו אפליקציה חינמית, מבוססת מיקום, שאמורה לשמש מקום מפגש בין אמהות, המייצר חברויות ופרסונליזציה — תוך הנגשת תוכן מותאם למקום שבו גרה האם, גיל התינוק, קצב ההתפתחות שלו ותחומי עניין. "לאמא שהרגע ילדה, אין מה להיפגש עם אמא לתינוק בן עשרה חודשים", אומרת דיין. "אנחנו מאפשרים לעשות את ההתאמה המדויקת הזו”.

מלבד המפגשים חברתיים, אחד הפיצ'רים המרכזיים באפליקציה הוא "להתאים לכל אמא את הפעילויות והספקים שמתאימים לה: מהרצאות על מעבר למזון מוצק ועד בייבי יוגה. אנחנו נותנים אפשרות פרסום גם לבתי עסק קטנים שאין להם מקום מסודר לפרסם בו. כרגע רשומים לשירות 850 מפעילים שונים ברחבי הארץ".

השוק היום רווי באנשים שמעידים על עצמם שהם "מומחים". איך אתם יודעים מי באמת ראוי?

"כל נותן שירות עובר בדיקה קפדנית. כל אחד מהם יודע אם מישהי נרשמה דרך האפליקציה וכל אחד מהם מקבל חוות דעת. מי שלא יירשמו לפעילויות שלו או שחוות הדעת עליו לא יהיו מספיק טובות — יוצא מהפלטפורמה. חשוב לנו גם שיהיה מגוון של גישות. בייעוץ שינה, למשל, יש גישות שונות שלא כולן מתאימות לכל אחת. חשוב שכל אמא תמצא משהו שכן מתאים לה. ונכון לעכשיו, עד אחרי המשבר, כל הפעילויות הן אונליין".

עוד בשלבי הפיתוח חברה Jama לקבוצת הקוסמטיקה אסתי לאודר, שמשווקת בארץ כמה ממותגי התמרוקים המובילים (מאק, אסתי לאודר, קליניק ועוד), שתציע הדרכות מפי מומחים בתחום האיפור והטיפוח. "פנינו אליהם מהמקום האישי", מסביר כפיר דיין. "זו קבוצה שעושה המון פעילויות של תרומה והשתתפות בקהילה, ומי אם לא גוף כזה יכול לחבק את הקהילה הזו של האמהות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות