אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"האחריות המיוחדת של יזמי ההוסטלים כנותני השירות למשרד הבריאות" קרדיט: יח"צ

"האחריות המיוחדת של יזמי ההוסטלים כנותני השירות למשרד הבריאות"

ביקורת של משרד הבריאות בהוסטלים של פגועי נפש יכולה לגרום לסנקציות חמורות – עד כדי סגירת ההוסטל – במידה ונמצאו ליקויים חמורים ואי עמידה בתקנים ובקריטריונים. במקרים שכאלה, האחריות היא לא רק על המנהל של ההוסטל, אלא גם על היזם עצמו. מה יכולים יזמים ומנהלי הוסטלים לעשות כדי לתת לדיירים את השירות הטוב ביותר, וכדי להיות מוכנים לכל ביקורת של הרשויות? מה ההשלכות של ביקורת המצביעה על ליקויים בניהול ההוסטל? ומה יזם יכול לעשות במידה והביקורת כבר החלה ונמצאו ליקויים רבים בניהול המקום? הפודקאסט של עו"ד אייל דנה ממשרד פרופסור ביין ושות'

11.05.2020, 16:16 | מוגש מטעם DUN'S 100
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות