אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Contentsquare הצרפתית מגייסת 190 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל צילום: קומרה קפיטל

Contentsquare הצרפתית מגייסת 190 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל

בשנת 2019 רכשה החברה את קליקטייל הישראלית. מאז, החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה ליותר מ-600 כאשר 150 מהם יושבים במשרדים ברמת גן

19.05.2020, 14:35 | הגר רבט

קונטנסקוייר (Contentsquare) הצרפתית מגייסת 190 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל. כשנה לאחר שרכשה את קליקטייל הישראלית, מודיעה החברה על השלמת סבב D בסך 190 מיליון דולר בהובלת BlackRock Private Equity Partners ועם הקרנות Sapiance Capital Limited Bpifrance, Canaan, Eurazeo Growth, GPE Hermes, Highland Europe H14 ,KKR ועוד. 

קראו עוד בכלכליסט

בשנת 2019 רכשה קונטנסקוייר את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטלים של חווית המתשמשים. הטכנולוגיות של שתי החברות מוזגו לפתרון SaaS אחד. מאז הרכישה, החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה ליותר מ-600, כאשר 150 מהם יושבים במשרדים ברמת גן.

מימין: שלומי חגי וג מימין: שלומי חגי וג'ונתן צ'רקי מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר | צילום: קומרה קפיטל מימין: שלומי חגי וג

המערכת הטכנולוגית של קונטנסקוייר מאפשרת למותגים ליצור חוויות טובות יותר עבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, תוך כיבוד מלא של חוקי פרטיות, והפיכת מידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את ההכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים.

שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל שהוביל את מכירתה לחברה הצרפתית, ומשמש היום כ-CFO של החברה הגלובאלית, אמר לכלכליסט כי המגעים לקראת הגיוס החלו בינואר האחרון והבשילו במהלך תקופת הקורונה. ״הכוונה הראשונית במכירת קליקטייל הייתה למזג את שתי הפעילויות ולשמור על מרכז הפיתוח בארץ״, הוסיף.

שלומי חגי מנכ"ל קליקטייל, צילום: קומרה קפיטל שלומי חגי מנכ"ל קליקטייל | צילום: קומרה קפיטל שלומי חגי מנכ"ל קליקטייל, צילום: קומרה קפיטל

חגי סיפר כי קונטנסקוייר בחרה שלא לערוך קיצוצים גם במהלך התקופה האחרונה: ״שמרנו על מצבת כוח האדם, עשינו צעדים כמו התייעלות מול ספקים, שיפור בתנאי אשראי מול גופים והאטה בקצב גיוס העובדים אך אנו ממשיכים לגייס אנשי מכירות ופיתוח. לא פיטרנו או קיצצנו שכר מתוך ידיעה שהמוצר שלנו מסייע לארגונים להעלאת מחזור המכירות והם מבינים כמה הוא חיוני היום. יש לנו היום עשרות משרות פתוחות במרכז הישראלי״.

בלאק-רוק קונה כדי למכור?

״לאו דווקא. זו קרן ניהול הנכסים הגדולה בעולם והיא השקיעה בהרבה חברות אחרות שמינפה אותם והיא משקיעה אסטרטגית מאוד. נכון שהיא עושה ניהול נכסים, אבל במקרה שלנו נכנסה בשביל להצמיח את החברה״.

איך תשתמשו בכסף?

״בכמה מישורים - פיתוח והרחבת היכולות שלנו, מכירות ושיווק, מה שיוביל אותנו לשווקים חדשים בדגש על אסיה והעמקת חדירה בשווקים קיימים, ולבסוף מאחר שאנחנו חזקים פיננסית אנחנו רוצים להמשיך באסטרטגיה של מיזוגים ורכישות״.

יש עוד חברות ישראליות על הכוונת?

״כן, אבל עדיין אין מגעים עם אף חברה ספציפית״.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
קליקטייל הייתה מקום באמת מיוחד
יצרנו באמת מוצר מאד ייחודי שהיה פורץ דרך בזמנו והבאנו אותו לרמות של מתן מענה מאד מעמיק לבעיות של האתרים הכי גדולים בעולם. היו אתגרים ענקיים בכל הרמות של הקוד וההנדסה. היה ארגון מכירות ופריסייל מעולה שהביא לקוחות מעולים , היה CS סופר איכותי שעבד כמו מכונה משומנת היטב. בסופו של דבר החברה נמכרה בסכום מבאס לחלוטין לContentSquare בעקבות רצף של כשלונות מצד גורמים שונים בהנהלה הבכירה - חוסר פוקוס, עבודה על מוצר חדש שהשוק כלל לא רצה ולא היה צריך וכדומה.
קוזינה שטיינהאוף  |  20.05.20
לכל התגובות