אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקלה באפליקציה של שופרסל: מקשה על גישה למבצעי החברה צילום: אביגיל עוזי

תקלה באפליקציה של שופרסל: מקשה על גישה למבצעי החברה

בנוסף, עלו לאפליקציה מבצעים של 2018. בשופרסל אומרים שהנושא בטיפול. ברבעון החולף צמחו מכירות שופרסל באונליין ל- 17.5% מפעילות החברה ובאפריל נשקו לחמישית ממכירות הרשת

03.06.2020, 18:29 | נורית קדוש

תקלת תקשורת גורמת לקושי בביצוע פעולות באפליקציית הקניות של שופרסל.

התקלה שנרשמת בימים האחרונים, מקשה על גישה למבצעי החברה וכללה בנוסף, העלאת חוברת המבצעים של 2018 לאפליקציה. בשופרסל ערים לתקלה ולדברי החברה, הנושא בטיפול.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל , צילום: עמית שעל איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל | צילום: עמית שעל איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל , צילום: עמית שעל

יחד עם זאת, המידע לא נמסר עד כה ללקוחות באפליקציה. ללקוחה שפנתה לחברה, השיבה שופרסל "בימים האחרונים אנחנו חווים תקלות תקשורת באפליקציה, שבעקבותיהן יתכנו קשיים בביצוע פעולות ואיטיות רבה".

בחברה ציינו עוד כי הם ערים לכך שבאפליקציה מוצעים מבצעים משנת 2018 ופועלים לטיפול בבעיה.

מכירות שופרסל באונליין מהווים מנוע צמיחה משמעותי. ברבעון החולף צמחו המכירות ל- 17.5% מפעילות החברה ובאפריל נשקו לחמישית ממכירות שופרסל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות