אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום כתבות יח"צ באתרים מובילים היתרונות צילום: Freepik

פרסום כתבות יח"צ באתרים מובילים היתרונות

היום כבר כל עסק יודע שאם הוא לא נמצא באינטרנט, הוא לא קיים. אך גם באינטרנט צריך לדעת איך להפגין נוכחות. אתר אינטרנט הוא דבר נהדר, אך כדי שגולשים יוכלו באמת להגיע אליו, עליו להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ולהישאר שם

23.06.2020, 10:56 | בשיתוף PRonline
קיימות דרכים שונות לשמור על המקום הראשון: פתיחת ערוץ יוטיוב, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. וישנה דרך יעילה שכדאי להכיר והיא פרסום כתבות יחצ באתרים מובילים.

פרסום כתבות יחצ – מה זה אומר?

פרסום כתבות יח"צ הן בדרך כלל כתבות ארוכות בנות 600 מילה ויותר העוסקות במוניטין של העסק. הן מדברות על הצלחות עסקיות, יתרונות העסק, מידע מקצועי הרלוונטי לתחום העסק, פרופיל החברה וכדומה. באופן כללי, כתבת יח"צ נועדה ליצור תדמית טובה לעסק, בעודה מפורסמת אתר מוביל. כמו כן, כתבת יח"צ יכולה להופיע בתור כתבה רגילה לכל דבר ועניין או בתור ראיון אישי עם המנכ"ל, בעל העסק או בעל תפקיד בכיר בו. לכתבות יח"צ יתרונות רבים שכדאי להכיר מקרוב.

יחסי ציבור – לשמור על קשר עם אחרים

אחד היתרונות הבולטים שיש בפרסום כתבות יח"צ הוא יצירת קשרים בריאים עם עסקים או אתרים מובילים. כן, גם אם בעל העסק משלם בתמורה לפרסום הכתבה, הוא עדיין יוצר נוכחות ופותח לעצמו אפיק נוסף שבו מכירים אותו היטב. הדבר בולט במיוחד באתרים חדשותיים מובילים ששם התחרות על פרסום כתבות יח"צ רבה. אך ברגע שמצליחים לפרוץ את החומה, אפשר להתברג. כך, שכאשר אתם כבעלי עסקים מופיעים באתרי חדשות, אתם גלויים יותר לא רק לגולשים, אלא גם לצוותים המקצועיים המתחזקים את האתרים המובילים.

מיתוג בעזרת כתבת יח"צ

כתבת יח"צ תורמת למיתוג העסק שלכם, או אפילו למוצר או שירות ספציפי שאתם מעוניינים לקדם. אחד הדברים הנפלאים הקיימים בכתבת מיתוג הוא שיש לכם שליטה על התוכן שלה. אתם יכולים לבחור אם לכתוב את כתבת היח"צ בעצמכם או לפנות לכותב תוכן, וגם אז לכוון אתו לנושא שאתם מעוניינים למקד. זה יכול להיות שירות חדש וייחודי שאתם משיקים, ערך מוסף שאתם מעוניינים להדגיש ללקוחות שלכם, טיפים שונים שברצונכם להעניק או ראיון מיוחד שבו אתם חושפים כמה מהסודות המקצועיים הכמוסים שלכם. בקיצור, אתם בוחרים את כיוון הכתבה שלכם. מעבר לכך, חשוב לזכור שמכיוון שכתבת יח"צ מתפרסמת באתר מוביל, עליה להיות איכותית מתחילתה ועד סופה. בעת הכתיבה חשוב לשמור על פיסוק נכון, משפטים קצרים ובלתי מסורבלים ותוכן רהוט שכל אחד יכול להבין.

פרסום כתבות יחצ, צילום: Freepik פרסום כתבות יחצ | צילום: Freepik פרסום כתבות יחצ, צילום: Freepik

משיגים קישור איכותי

אחת הדרכים הטובות יותר לקדם את האתר העסקי שלכם היא קישורים. קיימים שני סוגי קישורים: פנימיים וחיצוניים. הקישורים הפנימיים הם הקלים יותר להשגה, שכן מדובר בקישורים היוצאים מתוך האתר עצמו. כמובן, כדאי לקשר בין העמודים בחכמה, בהתאם למילת המפתח הרלוונטית, לקישור שלה וגם לעמוד הספציפי שאתם צריכים לקדם. אך נושא הקישורים החיצוניים מורכב יותר, שכן כאן אתם צריכים להסתמך על אחרים, כלומר על מקורות חיצוניים. עם זאת, גם כאשר זה נראה מורכב ובלתי אפשרי בהתחלה, לא מומלץ לוותר על קישורים חיצוניים לאתרים איכותיים. זאת משום שגוגל אוהבת לתעדף אתרים לפי קישורים חיצוניים, ואם האתר שלכם אכן מקושר לאחד כזה, היא תראה בו אתר איכותי ותקפיץ אותו למקום הראשון. לצד זאת, כדאי לבחון היטב את האתר שאליו אתם מקשרים, שכן לא חסרים אתרים ספאמיים שרק יפגעו בקידום שלכם ואולי אף יכניסו אתכם לרשימה השחורה.

מכל מקום, דרך טובה להשיג קישורים חיצוניים היא לפרסם כתבת יח"צ באתר מוביל. זוהי דרך בטוחה להשיג קישור חיצוני טוב ואיכותי שאהוד על גוגל וגם על הגולשים.

יוצרים אמינות גדולה יותר ברשת

ולבסוף, אחת הסיבות הטובות יותר לפרסום כתבות יח"צ באתר מוביל הוא שפרסום מסוג זה יוצר אמינות ברשת. קחו לדוגמה את האתרים החדשותיים הגדולים. אתרים אלה צברו לעצמם מוניטין רב. גולשים רבים נכנסים לאתרים אלה מדי יום ביומו כדי לצרוך תכנים חדשותיים ואחרים. בקרב הגולשים קיימת נטייה לסמוך על האתרים הגדולים האלה יותר מעל אתרים אחרים. מסיבה זו, כאשר כתבת יח"צ שלכם מופיעה באתר כזה, היא יוצרת אמינות בקרב גולשים. ואם הם זקוקים לשירות שאתם מציעים, הם יוכלו לפנות אליכם דרך הקישור לאתר.

הכתבה בשיתוף אתר PRonline

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות