על רקע מיזוג סלקום-גולן: השתיים איבדו 33 אלף מנויים בחציון הראשון
בחודש יוני איבדו שתי החברות כ-9,000 לקוחות; בצד השני, we4G מובילה את גיוס הלקוחות עם 6,700 מנויים חדשים; שוק ניודי הסלולר חוזר לשגרה אחרי הקורונה, עם 200 אלף לקוחות מתניידים
שוק ניודי הסלולר מסמן חזרה לשגרה מלאה: במהלך חודש יוני התניידו כ-200 אלף מנויים, לאחר שבחודש מאי נעו בין החברות כ-175 אלף מנויים ובאפריל כ-95 אלף מנויים בלבד – בשל משבר הקורונה, שהוביל לסגירת מרכזי הסחר והקניונים, במקביל לאיסור של משרד התקשורת על שיווק אקטיבי.
קראו עוד בכלכליסט
we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממשיכה להוביל את טבלת גיוס הלקוחות וסיימה את החודש עם גיוס חיובי של כ-6,680 לקוחות נטו – גיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים. אחריה 019 מובייל של טלזר, שהפתיעה וסיימה עם גיוס חיובי של כ-3,470 לקוחות נטו; פרטנר עם גיוס חיובי של כ-2,610 לקוחות נטו; ו-HOT מובייל שמתאוששת ומסיימת עם גיוס חיובי של כ-770 לקוחות נטו.
לאחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: פלאפון עם אובדן של כ-310 לקוחות נטו, כאשר החברה גם מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר מבין החברות הגדולות, עם עזיבה של כ-43,760 לקוחות; רמי לוי עם אובדן של כ-460 לקוחות נטו; וגולן טלקום עם אובדן של כ-3,180 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת סלקום, שמאבדת כ-6,750 לקוחות נטו. על רקע המיזוג בין סלקום לגולן, מאבדות שתי החברות כ-9,930 לקוחות נטו.
בסיכום המחצית הראשונה של 2020, חברת we4G מובילה עם גיוס חיובי של כ-37,490 לקוחות נטו וגולן טלקום בתחתית עם אובדן של כ-16,840 לקוחות נטו. לפני גולן נמצאת סלקום שמאבדת כ-15,870 לקוחות נטו, ויחד הן מאבדות כ-32,700 לקוחות נטו. סך הכל נעו בין החברות בששת החודשים הראשונים של השנה כ-966 אלף לקוחות.