הסטארט-אפ הישראלי Seebo גייס 9 מיליון דולר
החברה מפתחת טכנולוגיה לחיזוי ומניעה של בעיות תפוקה ואיכות עבור מפעלי ייצור. הגיוס ישמש להמשך הרחבת הפעילות באירופה וצפון אמריקה ולהשקעה בפיתוח
חברת הסטארט אפ הישראלית Seebo סיבו, המפתחת טכנולוגיה לחיזוי ומניעה של בעיות תפוקה ואיכות עבור מפעלי ייצור, גייסה 9 מיליון דולר בסבב גיוס שני, בהובלת אופק ונצ'רס ובהשתתפות ורטקס ונצ'רס, יחד עם המשקיעים הקיימים ויולה ונצ'רס ו- TPY Capital. מאז הקמתה גייסה סיבו 31 מיליון דולר. סיבו הוקמה ע"י האחים ליאור ולירן עקביא ב-2012.
קראו עוד בכלכליסט
"השלמנו את המהלך באפריל 2018 ומאז אנחנו ממוקדים בכיוון הנוכחי בין היתר זה משפיע על הדרך שבה אנחנו מגייסים הון. ההכנסות שלנו עלו ואנחנו צומחים מהר. גם לפני הקורונה מודל העבודה שלנו היה מרחוק ויצירת הקשר שלנו תמיד היתה כך והתקנת המערכת לא דורשת התקנה במפעל", אומר עקביא "הרגלי הצריכה של אנשים השתנתה מאוד לאחרונה והוא עדיין צורך בעיקר אוכל, תרופות וחומרי ניקוי והיצרנים של עולם זה חווים ביקושים . כאשר יש הרבה צרכנים שרוכשים למלאי וכאשר עולים הביקושים זה אתגר עבורם".
עקביא מציין שהעולם השתנה מאוד בעבודתו בזמן הקורונה"הרבה יצרנים עברו לייצור מקומי ולעבוד על שרשרת אספקה קרובה. האתגר שמנהל את הצוות מורכב יותר והרבה תהליכי אופטימיזציה קורים מהבית והם צריכים פיתרון חדש והאימוץ של טכנולוגיות חכמות מקבל האצה בתקופה כזו. אנחנו רואים זירוז בתהליכים שמובילים לעסקאות ואימוץ מהיר יותר" לצידם מציין עקביא שיש תעשיות רבות שלא ממריאות ומאמצות טכנולוגיות חדשות במהרה כמו תעשיית הרכב". בהתייחסו לדרך העבודה בחברה אומר עקביא "יש עובדים שבאים כל יום למשרד ויש שלא באים בכלל ויש לנו מדיניות גמישה הפרודקטיביות לא נפגעה לשמחתנו בעייקר כאשר ילדים במסגרות".הפתרון של סיבו מאפשר ליצרנים לחזות ולמנוע הפסדי ייצור ולשפר תהליכי ייצור מורכבים, ובכך למנוע הפסדים משמעותיים מדי שנה. לקוחות סיבו הנוכחיים כוללים יצרנים גלובליים מובילים כגון נסטלה, ברילה, מונדלז, תנובה, כימקלים לישראל ופפסיקו. הגיוס ישמש להמשך הרחבת הפעילות באירופה וצפון אמריקה ולהשקעה בפיתוח, והוא נעשה על רקע עליה משמעותית בביקוש לפתרון של החברה.
איתי רנד, שותף באופק ונצ׳רס התייחס לגיוס: "במהלך השנים האחרונות השיגה סיבו מובילות בתחום הבינה המלאכותית התעשייתית, עם לקוחות מהקו הראשון של תעשיית הייצור העולמית. היצרנים מבינים כיום שכדי להתחרות בהצלחה, עליהם לאמץ יכולות חדשות לשיפור תהליכים ויש הכרה ברורה בכך שהבינה המלאכותית התעשייתית וגישה מבוססת נתונים הינם קריטיים להשגת מטרה זו״.
תגובה אחת לכתיבת תגובה