אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוניליוור: ירידה במכירת הדיאודורנטים - בשל הריחוק החברתי צילום: בלומברג

יוניליוור: ירידה במכירת הדיאודורנטים - בשל הריחוק החברתי

ענקית מוצרי הצריכה, שבבעלותה מותגי הטיפוח דאב ו-Axe, תולה בהנחיות שגרמו לאנשים להישאר בבתיהם בעקבות מגפת הקורונה את הסיבה העיקרית לירידה בתחום זה; מצד שני, מותגי הגלידה מגנום ובן אנד ג'ריז נהנו מצמיחה

25.07.2020, 12:56 | שירות כלכליסט
הנחיות הריחוק החברתי בעולם בעקבות מגפת הקורונה, שגרמו לאנשים רבים להישאר בבית ולא להיפגש עם אחרים, הובילו לירידה בביקוש למוצרים לטיפוח אישי, כמו דיאורדורנטים ואיפור, כך דיווחה שלשום (ה') ענקית מוצרי הצריכה יוניליוור.

קראו עוד בכלכליסט

החברה, שבבעלותה מותג הסבון דאב ודיאורדורנט Axe וכן מאות מותגים נוספים בתחום, טענה כי הסגרים שהוטלו ברחבי העולם הובילו לירידה במכירות של מוצרי טיפוח. עם זאת, מותגי הגלידות בן אנד ג'ריז ומגנום שבבעלותה רשמו עלייה "בשיעור גבוה" בארה"ב במהלך הסגר. אמנם מכירות מותגי הגלידות למסעדות ובתי קפה נפלו בקרוב לשליש, אך הביקוש בקרב הצרכנים הפרטיים פיצה על כך. "המכירות של גלידות לצריכה ביתית עלו ב-15% במחצית הראשונה של השנה וב-26% ברבעון השני, ופיצו על הירידות במכירות למסעדות", נמסר מהחברה.

סבון של דאב, צילום: בלומברג סבון של דאב | צילום: בלומברג סבון של דאב, צילום: בלומברג

החברה דיווחה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה עלייה של 4% ברווח לפני מס והוא עמד על 4.5 מיליארד יורו. בנוסף, ברבעון השני המכירות בצפון אמריקה עלו ב-9.5%. "הסגרים בשווקים שלנו והירידה באירועים שלקראתם צריך להיות מטופחים בשל המגבלות, הובילו לביקוש נמוך יותר למוצרים לטיפוח העור, דיאורדורנטים ומוצרים לטיפוח השיער, שרשמו ירידה בהיקף המכירות ובמחירים", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה.

מצד שני, לפי יוניליוור, המכירות של מוצרי ההיגיינה לידיים ולבית צמחו ברבעון בשיעור דו ספרתי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות