צילום: שאטרסטוק
הסגר העביר את הצרכנים לאונליין - סכום העסקאות בפייפאל זינק ב-30%
היקף התשלומים באמצעות פייפאל טיפס ברבעון השני ל-222 מיליארד דולר, מול 173 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2019; הרווח הנקי של החברה זינק ב-79% ל-1.43 מיליארד דולר; פייפאל צופה לשנה כולה תוספת של 30% בסכום התשלומים בפלטפורמה, צמיחה של 25% במכירות ועלייה בשיעור דומה ברווח הנקי
30.07.2020, 11:19 | שירות כלכליסט
הצמיחה של הפעילות באונליין דחפה את תוצאות פיייפאל בסיכום הרבעון השני: חברת התשלומים רשמה ברבעון רווח נקי של 1.43 מיליארד דולר או 1.29 סנט למניה, לעומת 823 מיליון דולר או 69 סנט למניה ברבעון המקביל - עלייה חדה של 74%.
הרווח המתואם עמד על 1.07 דולר למניה, מהותית מעל צפי האנליסטים שעמד על 87 סנט למניה. ההכנסות צמחו ל-5.26 מיליארד דולר, לעומת 4.31 מיליארד דולר ברבעון המקביל, עלייה של 22% - צפי האנליסטים עמד על 4.99 מיליארד דולר בשורת ההכנסות.
היקף העסקאות הכולל באמצעות הפלטפורמה של פייפאל זינק ל-222 מיליארד דולר, מול 172 מיליארד דולר ברבעון המקביל- עלייה של 30%. גם כאן התעלתה פייפעל על הצפי בשוק שעמד על 210 מיליארד דולר. לשירות הצטרפו 21.3 מיליון משתמשים פעילים חדשים במהלך הרבעון.
קראו עוד בכלכליסט
לרבעון השלישי צופה החברה צמיחה נוספת של 30% בהיקף התשלומים, עלייה של 25% בהכנסות ועלייה דומה של 25% ברווח למניה. לשנה כולה צופה פייפאל עלייה של 20% בהיקף התשלומים, עלייה של 22% בהכנסות ושל 25% ברווח המתואם.
מניית פייפאל זינקה ב-70.7% מתחילת 2020 וב-50% בשלושת החודשים האחרונים - החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 216.7 מיליארד דולר .